T
Tiina Koskipahta
2 aik
29/11/2016
Hyttipalvelija oli todella avulias ja hyväntuulinen.
Allasbaarien tarjoililu hidasta.
Nämä ovat asiakkaidemme kommentteja ja arvosanoja laivasta MSC Poesia. Kuten huomaat, on siellä niin risuja kuin ruusujakin ja toivomme, että näiden asiakaspalautteiden avulla saat jonkinlaisen mielikuvan eri asiakasryhmien viihtymisestä laivalla ja ehkä ne auttavat sinua tekemään oman päätöksesi..
Tarkastetut mielipiteet: Asiakkaat ovat kirjoittaneet arvostelut matkustettuaan kanssamme.
T
Tiina Koskipahta
2 aik
29/11/2016
Hyttipalvelija oli todella avulias ja hyväntuulinen.
Allasbaarien tarjoililu hidasta.
H
hytti 10005
2 aik
06/11/2016
Oma hyttipalvelu oli erinomaista ja ystävällistä. Kiitos Robinsonille.Liikuntahetket kannella hyviä niitä voisi olla vaikka aamusta alkaenparin tunnin välein.Viidennessä kerroksessa olevassa baarissa oli hyvä ja ystävällinen palvelu. Puitteet hyvät ja komea laiva - siisti.
Kannella olevissa baareissa hidas ja epäsosiaalinen palvelu.Onko henkilökunta liian väsynyttä edes esittääkseen ystävällistä ja asiakaspalvelusta kiinnostunutta? Enimmäkseen "hiihdeltiin" tarjottimen kanssa edestakaisin katsomatta pöytiin. Toiminnassa ei näkynyt järjestelmällisyyttä. Olisiko koulutus paikallaan?Jopa illallisravintolassa (Il Paladio) ei muistettu mitä asiakas oli tilannut, samaan pöytään tuotiin eri ruokalistat ja loppulaskut oli mitä sattui yleensä laskutettuja lasillisia oli muutama enemmän jane. SE ei sinänsä haitannutkoska oli juomapaketit ja ei vaikuttanut loppulaskuun, MUTTA kuka hyötyyjos laskut merkataan juomien osalta isommaksi kuin on todellista.Pyyntöön saada voita pöytään vastattiin, että on italialainen ilta silloin käytetään oliiviöljyä, voiastia toimitettiin myöhemmin. Ilmeisesti oli liian kiireistä, pitäisikö ensimmäisen kattauksen alkaa klo 18.00 , että tilanteesta ei tule hätäisen oloista.Vielä varauksesta. Matkan varaaminen sujui joten kuten, mutta maksaminen oli jo tapahtuma sinänsä ja juomapakettien tilaaminen jo"urheilusuoritus" ja onnistui vasta soittamalla.JOS varaaminen, maksaminen ( piti maksaa neljässä osassa) ja juomapakettien tilaaminen olisi helpompaa ja selkeämpää ja SUOMEKSI, voisi tulla paljon enemmän asiakkaita myös suomesta.
L
Lillian
1 aik, 1 lapsi
29/06/2016
A la carte ateriat, retkien monipuolisuus
Laivayhtiö vaihtoi hyttimme meille ilmoittamatta. Varasimme matkan poikamme perheen kanssa 11/15 jotta olisimme lähekkäin kannella 10. Liput saimme 9.6 ja hytit olivat ennallaan. Laivaan tullessa meidät sijoitettiin 2 kerrosta ylemmäksi kuin poikamme perhe. Syytä ei kerrottu. Ylempi kerros oli meluisa, koska yläpuolella oli uima-allaskansi. Hytti oli myös yhdistelty ovella, josta naapuri hytin äänet kuuluivat selvästi.
A
ALBERTO JOAQUIN
2 aik
11/12/2024
Parhaiten arvioidut palvelut ovat: Kohteet, Hytti, Retket
Vähiten arvostettuja palveluita ovat: Iltaohjelma, Ohjatut aktiviteetit
Y
Yvan
2 aik
10/12/2024
Parhaiten arvioidut palvelut ovat: Kohteet, Retket, Hinta/Laatu
Ei negatiivisia arvioita
M
Manuel
2 aik
26/11/2024
Parhaiten arvioidut palvelut ovat: Kohteet, Huonepalvelu, Palvelu baareissa
Vähiten arvostettuja palveluita ovat: Retket, Hinta/Laatu
M
Maycoll
2 aik
19/11/2024
Parhaiten arvioidut palvelut ovat: Huonepalvelu, Palvelu baareissa, Palvelu ravintoloissa
Vähiten arvostettuja palveluita ovat: Retket
J
Juliana
2 aik, 1 lapsi
18/11/2024
Parhaiten arvioidut palvelut ovat: Kohteet, Huonepalvelu, Siivous
Vähiten arvostettuja palveluita ovat: Ohjatut aktiviteetit, Retket, Hinta/Laatu
A
Alice
2 aik
15/11/2024
Parhaiten arvioidut palvelut ovat: Kohteet, Hinta/Laatu, Huonepalvelu
Vähiten arvostettuja palveluita ovat: Retket
R
rodney
2 aik
13/11/2024
Parhaiten arvioidut palvelut ovat: Hytti, Kohteet, Hinta/Laatu
Vähiten arvostettuja palveluita ovat: Palvelu ravintoloissa, Ruokailut, Retket