Matkustajiemme mielipiteitä
Keskimääräinen arvosana perustuen 424 asiakaspalautteeseen
Nämä ovat asiakkaidemme kommentteja ja arvosanoja laivasta Navigator of the Seas. Kuten huomaat, on siellä niin risuja kuin ruusujakin ja toivomme, että näiden asiakaspalautteiden avulla saat jonkinlaisen mielikuvan eri asiakasryhmien viihtymisestä laivalla ja ehkä ne auttavat sinua tekemään oman päätöksesi..
Asiakkaat ovat kirjoittaneet mielipiteensä varattuaan kauttamme.
Laiva oli siisti, kaikki toimi ja palvelu ystävällistä
Viimeiden satamista, Haitin kohde jäi pois koska paikalliset protestoivat laivayhtiötä. Se on ymmärrettävää, mutta ei se että ei tullut uutta kohdetta tilalle. Ts. meillä oli kolme "Day At the Sea" päivää ja se on liikaa. Päälimmäinen ajatus oli että laivayhtiö päätti säästää ja pitää meripäiviä, jolloin rahat jäävät laivalle eikä tarvitse maksaa satamaksuja. Olisi ollut täysin mahdollista mennä Nassauhun tai Coconut Caveen, mutta sen sijaa jurnutettiin 13 solmua (18 sijasta) kohti Fort Lauderdalea.
Kaikki oli aivan loistavaa ja homma toimi paremmin kuin hyvin. Aion lähteä myös uudestaan.
Laivan sisustus oli kaunis ja moderni. Hyttipalvelija ammattilainen, toi lapsen matkasängyn hyttiin, vaikka neuvonnassa meille kerrottiin, että sellaisia ei ole. Olimme varanneet sängyn etukäteen.
Ruokapaikoissa oli välillä tympeää palvelua. Työntekijät vaikuttivat kyllästyneiltä töihinsä. Seurueessamme keliaakikko, jonka ruokavaliota ei joka paikassa ymmärretty. Haitin kohde peruttiin, satamaa olisi voitu vaihtaa, mutta ei, vietimme kaksi päivää merellä, joka oli hieman tylsää.