- Viihde
- Aktiviteetteja aikuisille
- Aktiviteetteja
- Disco
- Biljardi
- Tikat
- Pelihuone
- Myymälöitä hotellissa
- Tietokonehuone
- Aerobic
- Elokuvateatteri
- Pysäköinti
- Pysäköinti
- Pysäköinti hotellin lähellä
- Vartioitu parkkipaikka
- Wifi
- Ilmainen wifi
- Palvelut
- Lasten animaatio
- Sisäuima-allas
- Lasten kerho
- Aamiaispalvelu huoneeseen
- Huonepalvelu
- Kassakaappi
- Lehtiä
- Autonvuokraus
- Pankkiautomaatti
- Valuutanvaihto
- Matkatavarasäilytys
- Herätyspalvelu
- Puutarha
- Kirjasto
- Yleinen kylpylä
- Terassit
- Kampaamo/kauneushoitola
- Turvapalvelu
- Kuivausrumpu
- Disco
- Juhla- ja tapahtumasali
- Polkupyörien vuokrauspalvelu
- Lääkäripalvelu
- Leikkipuisto
- Leikkialue
- Allas vesiliukumäillä
- Kampaamopalvelut
- Liiketoimintakeskus
- Konferenssikeskus
- Kokoushuoneet
- Ravintolat
- À la carte -ravintola
- Buffet-ravintola
- Ravintola terveysmenulla
- Ravintola, jossa buffetaamiainen
- Ravintola, jossa syöttötuoleja
- Kuntosali ja SPA
- Kylpylä
- Kuntosali
- Hyvinvointi- ja hierontapalvelut
- Turkkilainen sauna
- Sauna
- Baarit
- Allasbaari
- Kahvila
- Välipalabaari
- Baari
- Kahvia ja teetä yleisissä tiloissa
- Uima-altaat
- Täyden palvelun kylpylä
- Kahluuallas
- Aurinkotuolit
- Aurinkovarjot
- Riippumatot
- Muut
- Ilmastointi
- Lämmitys
- Lisäpalvelut
- Pesulapalvelu
- Päivittäinen siivouspalvelu
- Pesula
- Hissi
- Vastaanotto
- Ympärivuorokautinen vastaanotto
- Vahtimestaripalvelu
- Monikieliset vastaanottovirkailijat
- Pikkolopalvelu
- Tupakoitsijat
- Hotellissa on tupakointialueita
- Hotellissa palovaroittimet
- Aktiviteetit
- Tennis
- Vesipuisto
- Padel
- Pöytätennis
- Sukellus
- rantalentopallo
- Esteettömyys
- Liikuntarajoitteisille mukautetut tilat
- Pääsy pyörätuolilla
Huomioitavaa
Erittäin hyvä
Perustuu 3142 asiakaspalautteet
Sijainti
Hiljaisuus huoneessa
Huoneet
Palvelu
Hinta - Laatu
Siivous
Tämä majoitus erottuu edukseen sillä se sijaitsee keskustassa Selcuk
Näytetään 4 merkittävää mielipidettä Tripadvisor-mielipiteiden kokonaismäärästä, joka on 3142
S
Susan B
Huddersfield
22/09/2019
“Ihana rentouttava loma”
Olemme juuri palanneet ihastuttavalta kahden viikon lomalta Tusan Beach Resortissa. Olimme hieman huolestuneita, koska jotkut varauksen jälkeen lähetetyistä arvosteluista olivat melko kielteisiä. Kokemuksemme oli kuitenkin täysin päinvastainen, ja emme epäröi suositella hotellia kenellekään, joka a… lisää
Olemme juuri palanneet ihastuttavalta kahden viikon lomalta Tusan Beach Resortissa. Olimme hieman huolestuneita, koska jotkut varauksen jälkeen lähetetyistä arvosteluista olivat melko kielteisiä. Kokemuksemme oli kuitenkin täysin päinvastainen, ja emme epäröi suositella hotellia kenellekään, joka ajattelee vierailua. Saavuimme hotelliin puolenyön jälkeen ja sisäänkirjautuminen kesti noin 15 minuuttia sisäänkirjautuneiden vieraiden määrän takia. Laukumme vietiin huoneihimme, kun menimme syömään. Halusimme vaihtaa huoneita, mutta vastaanotolla toiminut erittäin avulias mies sanoi, että se ei ollut ongelma, koska heillä oli saatavuus. Yhdessä huoneessa oli kaunis merinäköala (josta maksoimme hieman ylimääräisen varauksen yhteydessä) ja toisessa (kaksinkertainen yksin matkustaville) näkymä odotetusti hotellin takaosaan, mutta näkymä toisesta huoneesta oli miellyttävä kuin pystyit. nähdä järvi viereisessä puistossa. Suosittelen ehdottomasti varaamaan merinäköalahuone, vaikka näkymät ovat upeat. Pahoittelin miestä, joka aiheutti hotellille ylimääräistä työtä, ja hän sanoi "jos olet onnellinen, olemme onnellinen". Ensiluokkainen asiakaspalvelu! Huoneemme olivat moderneja, hyvin varusteltuja ja siistejä. Löysin sängyn vähän kovasta, mutta mieheni piti sänkyä kotonamme! Meillä oli vedenkeitin ja alkuperäinen teetä ja kahvia. Huoneessa oli vesipullo (pöydällä on aina tuore vesipullo lounaalla ja illallisella ja voit halutessasi viedä tämän mukaasi). Jääkaapissa oli muutama pullo virvoitusjuomia ja voit tietenkin täydentää tätä omilla juomillasi, jos haluat. Hotellin kauppa myy tärkeimmät tavarat ja se näytti minulle kohtuuhintaan. Löysimme ruokaa buffet-pääravintolassa hyvää, runsasta ja monipuolista. Kyllä, se oli kiireinen toisinaan, mutta se on luonne all inclusive-buffet. Emme löytäneet milloin tahansa muita vieraita töykeitä. Aina oli kahdentyyppisiä keittoja, ihania tuoretta leipää, erilaisia lihaa, kalaa, pastaa, kastikkeita, salaatteja, vihanneksia, siruja, pitta-leipää ja paljon jälkiruokia, mukaan lukien hedelmät. Siellä oli jopa pieni osa ”dieettiruokia”; yleensä tavallinen pasta, riisi ja erilaisia vihanneksia. Kanaa, kalaa tai lihaa valmistetaan yleensä ulkoreilussa. Terassilla illallisella on jäätelöasema ulkona. Pääbuffetravintola palvelee kaikkia makuja ja kansallisuuksia. Siellä oli jopa paistettua naudanlihaa ja perunamuusia pari kertaa. Sianlihatuotteita ei ole saatavana uskonnollisista syistä. Voit syödä varjostetulla terassilla, merinäköalalla tai ilmastoidussa ravintolassa. Henkilökunta oli aina ahkeraa, tehokasta ja ystävällistä; tuoda juomia ja puhdistamalla lautaset nopeasti. Yksi muista ruokailupaikoista on kahvila 24, joka avataan klo 22.00–7.00 ja jossa on keittoa, leipää ja kylmää juustobuffetia, kylmää lihaa, oliiveja ja hedelmiä. Se on yleensä erittäin hiljaista ja hienoa, jos sinulla on aikainen alku tai haluat ruokaa myöhään illalla. Pääuima-altaan vieressä sijaitsevassa kahvilassa tarjoillaan hyviä hampurilaisia, siruja, pizzoja ja pastaa vuodesta 11. 30 am myöhään iltapäivällä. Jos haluat valehdella, voit käydä mannermaisessa buffetravintolassa, joka avataan, kun pääravintola sulkeutuu klo 10. Tee, kahvi ja kakut ovat saatavilla aulassa joka iltapäivä. Voit myös mennä aikaista teetä (jota emme ole tehneet). Tämä on saatavilla myöhään iltapäivällä ennen pääravintolan avaamista. Löysimme juomat miellyttäviksi ja mitä voit odottaa all inclusive -hotellilta. Olut, viini, paikalliset väkevät alkoholijuomat ja cocktailit olivat täysin hyväksyttäviä. Baareissa on jääkaappeja, joista voit hankkia laatikoita vettä, ja uima-baarista voi saada jäätikkoja / maitovalmisteita. Käytimme vierassuhteita varaamalla kaksi a la carte -ravintolaa (jotka olivat erittäin mukavia ja muutoksia buffetista), ja vierassuhdepäällikkö sekä muut hänen tiiminsä jäsenet olivat erittäin hyödyllisiä. Siivoojamme oli ihana. Hän puhui vähän englantia, ja turkkimme rajoittuu pari sanaa - mutta pystyimme aina kommunikoimaan. Voit heiluttaa kytkimiä huoneesi sisällä, jotta älä häiritse tai pyytää huoneesi muodostamista. Jos et käytä kytkimiä, puhdistusaine hyppää yleensä sisään tehdäksesi sängysi ja siivoamaan joka tapauksessa. Loman ensimmäisen viikon aikana joudut varaamaan aurinkotuoleja 8: lla. Klo 30.00 tai yritimme löytää aurinkotuoleja mieluisimmaltamme, rauhalliselta alueelta. Toinen viikko oli vähemmän kiireinen ja ilmaisia aurinkotuoleja oli paljon kaikkina vuorokauden aikoina. Allasmies asettaa tyynyt aurinkotuoleille joka aamu ja tuo sateenvarjoja, jos tarvitset niitä. Puiden alla on kuitenkin paljon varjostettuja alueita. Pääuima-allas (jota emme käyttäneet) on missä aktiviteetit tapahtuvat; kovaa musiikkia soitetaan siellä suuren osan päivästä. On kuitenkin kolme muuta uima-allasta; lasten uima-allas liukumäkeineen, joka on poispäin, toinen uima-allas rauhallisemmassa paikassa, matala alue lapsille ja sisäuima-allas, joka oli täysin peittämätöntä oleskelun ajaksi, koska sää oli lämmin ja aurinkoinen. Ranta on kapea ja hiekkainen, ja aurinkotuoleja tarjotaan ilmaiseksi. Se on melko kivinen muutaman metrin päässä rantaviivaa, mutta sen jälkeen täysin hiekkainen. Meri on ihanaa - yleensä rauhallista ja selkeää, mutta yleensä taipuvammaksi iltapäivisin. Voit vuokrata vesiskootterit tai varata liukumäen rannalla sijaitsevasta vesiurheilumahdollisuudesta. Dollus pysähtyy turvaportilla - siellä on pysäkki, mutta liputa se vain alas - se maksaa 4 TLR / henkilö matkustaa 15 minuutin matka Kusadasiin. Taksi maksaa 6 € Kusadasiin ja vastaanoton ulkopuolella on aina yksi pysäköity. Voit päästä pois dolmusta satamassa tai jatkaa kaupungin pääostosalueelle. Kaiken kaikkiaan meillä oli ihana loma Tusan Beach Resortissa. Erityisesti palkitsisin henkilöstölle viisi tähteä, koska kaikki, joihin olimme yhteydessä, olivat avuliaita, ahkera ja ystävällinen.
vähemmän
I
Iustitia6605
Yhdistynyt kuningaskunta
08/03/2020
“Ehdottomasti EI viiden tähden lomakeskus ...”
Tämä ei ehdottomasti ole viiden tähden hotelli, kuten väitettiin. Huoneet ovat mukavia, tilavia ja moderneja ja hyvin kalustettuja. Tontilla on mukavat alueet ja suuri uima-allas, ja siellä on riittävä wellness-tila. Saapuessamme kuitenkin huomasimme, että huoneessa ei ole saatavissa teetä ja kahvi… lisää
Tämä ei ehdottomasti ole viiden tähden hotelli, kuten väitettiin. Huoneet ovat mukavia, tilavia ja moderneja ja hyvin kalustettuja. Tontilla on mukavat alueet ja suuri uima-allas, ja siellä on riittävä wellness-tila. Saapuessamme kuitenkin huomasimme, että huoneessa ei ole saatavissa teetä ja kahvia - tätä on ehdottomasti mahdotonta hyväksyä hotellissa, joka mainostaa itseään viidenä tähtenä. Kysyessään tätä vastaanotto totesi, että hotelli myy lisämaksua vastaan vain juomia, mukaan lukien teetä ja kahvia huoneessa - naurettavaa ja mahdotonta hyväksyä käytäntöä tänä päivänä. Kieltäytyminen estämästä jopa veden antamista vieraille ruokailunsa yhteydessä on avoin ja ilkeä rahaa tarttuva strategia, ja jokainen näin käyttäytyvä hotelli ansaitsee vieraiden välttää. Internet-palvelu, vaikka nimellisesti ilmainen, osoittautui hitaaksi ja epäluotettavaksi ja laski useita kertoja päivässä pitkiä aikoja. Huoneen jääkaappia ei ollut kytketty pistorasiaan. Kuuma vesi oli parhaimmillaan haaleaa ja tuli kauan. Minibaaria ei ollut. Osa huoneen seinistä oli likainen ja merkitty maalikuorinnalla. Kaiken kaikkiaan tämä on parhaimmillaan kolmen tähden hotelli. Sinun tulisi välttää tätä paikkaa, elleivät he paranna peliäan ja ota käyttöön viiden tähden palvelun mukaisia käytäntöjä.
vähemmän
M
mannion1984
Cambridge, Yhdistynyt kuningaskunta
27/09/2019
“Neljäs kerta Toscanassa”
Tämä oli meidän neljäs kerta Tusan-hotellissa ja olen edelleen fani, mutta huomaan palvelun ja huoneiden vähenevän. Majoittuessani muihin hotelleihin Toscanan lähellä, en voi auttaa, mutta luulen, että somone on antanut pallon pudota hiukan. Olin 1. kadun kerroksessa näköalalla pääuima-altaalle ja … lisää
Tämä oli meidän neljäs kerta Tusan-hotellissa ja olen edelleen fani, mutta huomaan palvelun ja huoneiden vähenevän. Majoittuessani muihin hotelleihin Toscanan lähellä, en voi auttaa, mutta luulen, että somone on antanut pallon pudota hiukan. Olin 1. kadun kerroksessa näköalalla pääuima-altaalle ja huone oli vain pahoinpidelty ja likainen (yhdessä todella omituisten hajujen kanssa kylpyhuoneesta) ja piikit eivät vain puhdistu, kuten olen nähnyt täällä aiemmin. En voi syyttää ruokaa, joka on aina ollut mukavaa, paljon ruokaa meille kasvissyöjille. Toscanalle hyötyisi siitä, että ainakin kaksi baaria on avoinna yöllä, koska ulkopuolella oleva pieni baari voi olla todella kiireinen. Ja yleensä käydessäni hotellissa pidän baarin ympärillä olevaa henkilöstöä rakastavana ja onnellisena, mutta tämän vierailun aikana huomasin työskentelevän enemmän nuoria naisia, jotka eivät todellakaan halunneet olla siellä. Ei onnellinen kasvot näkyvissä. Ja vain turkkilaisilla oli pöytäjuoma juomille. Jopa vinkkien avulla meillä ei ole koskaan ollut tätä palvelua. WiFi oli täällä aina hyvä, mutta vierailuni tällä kertaa luopui yrittämisestä. Huono signaali kaikkialla. Palm siipihotelli Tusanin kukkulan yläpuolella on enemmän etäisyyttä ja heidän wifi on parempi kuin kotini! Haluan sanoa, että jos haluat rentouttavan viikon upeilla näkymillä, tämä on hotelli sinulle! Sen perus, mutta en voi auttaa, mutta palata takaisin. Mutta tusan, älä anna hotellien standardien pudota enää, jos menetät paljon asiakkaita. Palaan toukokuussa tähän hotelliin ja toivottavasti näen sen takaisin sen loistopäiviin.
vähemmän
T
travel6London
London
24/09/2019
“Mukava, mutta paljon parantamisen varaa ollakseen 5 * hotelli !!”
Jet 2 on matkustanut Turkkiin useita kertoja ensimmäistä kertaa tänä vuonna Izmirissä. Varasin 2 viikkoa agentuurin arvioimana 4 * ja hotellille 5 *. Kirjoitin sähköpostin Bernalle asiakaspalveluun ennen lähtöä Iso-Britanniasta ja hän oli erittäin avulias huoneen pyynnöissä päärakennuksessa, joten … lisää
Jet 2 on matkustanut Turkkiin useita kertoja ensimmäistä kertaa tänä vuonna Izmirissä. Varasin 2 viikkoa agentuurin arvioimana 4 * ja hotellille 5 *. Kirjoitin sähköpostin Bernalle asiakaspalveluun ennen lähtöä Iso-Britanniasta ja hän oli erittäin avulias huoneen pyynnöissä päärakennuksessa, joten kiitos. Kuten sanoin asiakaspalvelulle ennen lähtöäni, perustan tarkistuksen usein matkustavana ja odotan 5 *: lta ja palautteelta parannuksia. Matkusin 5/9/19 - 20/9/19 Jet 2: lta, mutta siinä ei ollut ongelmia. Saapuessaan varhain tunsin ensi silmäyksellä ihana d cor. Tervehdys oli erittäin kiireinen, ei tervetuliaisjuomaa tai tietoa siitä, mistä voimme saada illallisen tai drinkin. Minulle annettiin 5 pala paperia lounasaikojen kanssa ja se oli siitä. Huoneesta oli hieno näkymä ja puhdas, mutta kylpyhuone oli niin pieni ja koko loman aikana kylpyhuoneelta tuli joitakin hyvin omituisia hajuja kuin selkävirta ei ole kovin mukava, jonka kuulin vierailla huoneissa, joten jätin sen piti kysyä teetä kahvilta täydentääkseen ja vaihdettavat arkit, jotka CS käsitteli, kun olen lomalla, kiitos jumalaa CS: stä, koska selittäminen oli väsyttävää. Väsyminen suuntautui baariin ja oli paljon vaikeuksia vain kysyä kahvia. Tarjoilijat ja tarjoilijat puhuivat hyvin vähän englantia, eivätkä ne näyttäneet olevan toivottavia muutaman lisäksi. Koskaan ei tuntunut hymyilevän, ja heille kerrottiin, etteivät kaikki hotellipalveluihin koulutetut opiskelijat ole vieläkään mukavia, kun tilaat juomia unohtamatta tai joutuessaan tuomaan muita ihmisiä pöytään tilaamaan tilauksen tunteen olonsa epämukavalta. Ensimmäisenä päivänä kävelin ympäri ja minun on sanottava, että hotelli oli täynnä paljon perheitä (rakastavat lapsia matkustavat perheen kanssa, mutta tämä oli kuin koululoma) istuen parvekkeellani jäähdyttäen aamulla katsomassa ihmisiä kello 6 alkaen varaamassa aurinkotuoleja pääuima-altaalla. Pääravintolassa aamiaisella / lounaalla / illallisella mieleen tuli vain karjamarkkinat ja toisinaan melko töykeä (en ole samaa mieltä siitä, että mukana tulee kaiken kattava, kuten olen ollut monissa), siellä oli niin kiireinen ateria, että vietimme ihmisiä ja löysimme Pöytä, jossa voin haluta istua parina enkä muiden kanssa pöydällä. Ei halunnut istua kissojen ja kärpästen ulkona, joten istui sisäpuolella todella yllättyneenä pöydän ulkoasusta muistutti minua lomakylästä, Ei lautasliinoja, ruokailuvälineitä jo siellä, missä muut olivat istuneet. vain paperiset lautasliinat, jotka tarjoilija veti ulos ja makasi vieressäsi. Ruoka hyvin Tiedän kuinka ihmisiin voi tehdä vaikutuksen suurista salaattibaareista ja jälkiruoista jne., Mutta löysin ruokaa mautonta viehättävää ja ennakoitavissa olevaa melkein yötä, ei makua. Olin niin järkyttynyt siitä, kuinka paljon öljyä käytettiin kaikissa ruokia, erityisesti vain ruoanlaittoon. kananmuna . Kun katsot, että pasta valmistetaan sekoitetulla vihanneksella ja ilman valkosipulia, se muistutti minua lasten pastasta. Rakastan makuja ja ruokaa ympäri maailmaa, mutta minusta ei ollut vaikutusta 5 * odotin paljon parempaa, paljon ruokaa tylsissä kastikkeissa, joilla ei ollut makua (ei myöskään mausteita jazz-upiin). Olisi halunnut nähdä aitoja turkkilaisia BBQ-iltoja, ei vain pittoja ja luovuttajia. Ruokavaliovaatimukset koostuivat 3 tarjottimesta melko tylsää ja salaattijuustolihat olivat vakiona joka ilta. Teemailtoja ei olisi ollut mukavaa. Niin paljon parantamisen varaa olin todella yllättynyt. Kun söin ruokia Kusadassissa niin erilaisissa ravintoloissa, täynnä makua ja niin aitoja. Silti se riippuu siitä, mikä tekee sinulle vaikutuksen ruokasalissa. Kyllä, heillä on yrttejä ja mausteita ruokaasi varten, mutta tämä on kokien tehtävä lisätä ruokaa, ei minun. Turkki ja kana useimmat yöt päällystetty kastikkeella. Ei myöskään ruokasali viipyä ja rentoutua ja varmasti olla pukeutumatta, mikä on sääli, koska olisin voinut istua aamiaisella tai lounaalla katsomassa pukeutumiskoodia. Mukava mennä vähän fiksuilla päivälliselle! myös niin maaninen koskaan nähnyt niin monia ihmisiä. Jopa tarjoilijat, jotka näyttivät stressaantuneilta, tekivät hyvää työtä, vaihtoivat ruokailuvälineitäni pöydässä, mikä ei ollut mukavaa, koska muut olivat sotkeneet pöydän. tuntui toisinaan kahvilta. Suuri uima-allas törmäsi ja olkapäältä sänkyyn (ollessani poissa koko perheeni ja lasteni kanssa, tämä oli tiukka tila kaikille päätoiminta-altaana) Löysin uima-altaan, joka oli hiukan rauhallisempi chillillä kuin muidenkin tapaamiemme vieraiden mielestä, mutta hämmästyi sänkyistä, aurinkovarjoista, pöydistä. Löysin ne likaisiksi, revittyiksi ja epäpuhtaiksi ja ilmoitin tästä. Odotukseni eivät heikentyneet, koska tämä on ensimmäinen tosiasiallinen valitus jo pitkään. Muista, että tämä on 5 * kaikkien yllä olevien ei pitäisi edes tulla mieleen ja hygienia on tärkeätä kaikille, jotka käyttävät aurinkotuoleja, luultavasti eivät saa aikaa puhdistaa kuin kaikki kuten on pyyhkeet niin aikaisin. Häpeä, että sinulla on 2 pientä uima-allasta, jolla ei ole juomien löytämispaikkaa, paitsi kävellä baariin lähellä uima-allasta? Ranta melko yllättynyt, kun näytti siltä, ettei kuvassa ole mitään kapeaa, hiukseni harjatut mielestäni tai otettu erittäin kirkkaana päivänä. 2 rivi sänkyä (jos saat yhden) vettä kiva siitä. Aikuisten musiikki baarissa oli hienoa pari bändiä. En voinut uskoa, että sisäpuoli oli niin kaunis baarin ja brittien kanssa, jos olisin voinut maksaa ylimääräistä kunnollisesta juomasta! mutta oli suljettu talveen saakka, mikä merkitsi sitä, että kaikkien piti päästä ulos pöydälle saadakseen pöytä, jossa uima-altaan ja rannan kävijät istuivat päivällä korituoleilla, jotka minusta tuntuivat tahmeilta ja epämiellyttäviltä, kuten kaikkien pitäminen yhdellä alueella näyttelyn alkamiseen saakka. Tällainen sääli, että pöydät ovat märkiä juomilla, ei mattoja pöydällä. Löysin vain, ettei se ole mukava paikka istua yöllä, ja palvelu ei vaikuttanut minua lainkaan! . Asiakaspalvelu menee pitkälle, mutta kaikki näytti toisinaan niin kurjaltä! iltapäivätee oli sama tehtävä vain kahvin valmistamiseksi! varsinkin kun jutellaan ja jätetään huomiotta asiakkaat, jotka eivät ole ollenkaan ammattilaisia! ! Suosittelen kylpylää, joka oli suuri kiitos tytölle vastaanotossa, myös minulla ja kumppanillani oli hiukset tehty, mikä oli upeaa ja Ozlem oli fantastinen niin ystävällinen ja nauraa! ! ! ! Gul tarjoilija olit niin miellyttävä kiitos. Tein oman matkan Efeusiin, joka olisi erittäin suositeltavaa, bussi Kusadassin ulkopuolelle riittävän halvalla ja tuo takaisin hotellille. Lopulta CS auttoi minua, mutta en pysty korjaamaan kaikkea edes juttelin ops-managerin kanssa. Uskon, että minua otettiin enemmän takaisin siihen, minkä pitäisi tulla luonnollisesti 5 * hotellin kanssa, en nähnyt. . Siellä on myös henkilökuntaa, joka haluaa toimia hotelliliiketoiminnassa. He voivat tarjota parempaa palvelua hymyillen! Aktiviteettihenkilöstö pitää ihmiset miehitettyinä pääuima-altaalla. Valitettavasti sanon, että ei palaa, ellei paljon parannuksia ole tehty.
vähemmän
Näytettyjä arvosteluja ei ole vahvistettu. Viajes El Corte Inglés, S.A. ei takaa, että ne vastaavat palvelun todellisia käyttäjiä, eikä se ole vastuussa niiden sisällöstä. Enemmän tietoa