Matkat

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Lähin lentokenttä

Helsinki

Kirjaudu

Usein kysytyt kysymykset

Jos varausprosessissa tapahtuu jokin virhe, saanko kuitenkin vahvistuksen varauksestani?

Jos varausprosessin loppuvaiheessa sinulle tulee virheviesti, tulee sinun olla yhteydessä meihin kohdasta OTA YHTEYTTÄ tai soittamalla meille varmistaaksesi varauksesi.

On mahdollista, että virhe on tullut maksuvaiheessa ja varaus on olemassa, mutta sitä ei ole veloitettu.

Asiakaspalvelumme vahvistaa sinulle onko varauksesi kunnossa ja onko maksu veloitettu vai ei.  Jos vahvistusta maksusta ei pystytä tekemään, tulee sinun varmistaa se omasta pankistasi.

Travelsteps Oy, Y-tunnus 2559611-1, KuVi 2843/13/U. Kaikki oikeudet pidätetään.
Footer Thawte
true getPixeles@logitravelfi@0@0@False true