Kuvaus
Hotellin tarjoamiin harrastuksiin/mukavuuksiin kuuluu ulkouima-allas, poreallas ja kuntosali. Tämän lomakeskuksen palveluihin kuuluu muun muassa ilmainen langaton internetyhteys, concierge-palvelut ja lahjaliikkeitä/lehtimyymälöitä.
Point Lobos State Reserve (suojelualue) on lähistöllä
Carmel Mission Basilica ja Point Lobos State Reserve (suojelualue) sijaitsevat 10 minuutin ajomatkan päässä majoitusliikkeestä. Carmel Beach sijaitsee 8 kilometrin ja 17-Mile Drive 9,5 kilometrin päässä tästä 4 tähden lomakeskuksesta.
Etäisyydet pyöristetään lähimpään 0,1 mailiin ja kilometriin. Gravity Garden - 1 km / 0,6 mi Gibson Beach - 3,5 km / 2,2 mi Monastery Beach - 3,5 km / 2,2 mi China Cove - 3,6 km / 2,2 mi Point Lobos State Reserve (suojelualue) - 4 km / 2,5 mi Carmel River State Beach - 5,2 km / 3,2 mi Garrapata Beach - 5,6 km / 3,5 mi Garrapata State Park - 5,7 km / 3,5 mi The Barnyard - 6,5 km / 4,1 mi Smallsea, A Metropolis in Miniature - 6,6 km / 4,1 mi Carmel Mission Basilica - 6,8 km / 4,2 mi Sunset Center - 7,7 km / 4,8 mi Carmel Beach - 8 km / 4,9 mi Scheid Vineyards Tasting Room - 8 km / 5 mi Golden Bough Playhouse - 8,2 km / 5,1 mi Lähimmät lentokentät ovat: Monterey, Kalifornia (MRY-Montereyn niemimaa) - 16,6 km / 10,3 mi Salinas, Kalifornia (SNS-Salinasin lentokenttä) - 45,4 km / 28,2 mi Watsonville, CA (WVI-Watsonville Municipalin lentoasema) - 57,9 km / 36 mi Majoitusliikkeen ensisijainen lentokenttä on Monterey, Kalifornia (MRY-Montereyn niemimaa).
Hotelli eroittuu muista…
Tämä lomakeskus tarjoaa asiakkailleen ravintolan. Palveluihin kuuluu myös huonepalvelu (rajoitettuina aikoina). Baarissa voit nauttia raikasta juotavaa. Maksullinen aamiainen on tilattavissa.
- Pysäköinti
- Pysäköinti
- Maksuton pysäköinti hotellin lähellä
- Pysäköinti hotellin lähellä
- Pysäköintipalvelu
- Palvelut
- Päiväkoti
- Sisäuima-allas
- Huonepalvelu
- Pesula
- Kassakaappi
- Silitysvälineet
- Silitysrauta
- Lehtiä
- Pankkiautomaatti
- Faksi/kopiokone
- Matkatavarasäilytys
- Herätyspalvelu
- Lipunmyynti
- Puutarha
- Yleinen kylpylä
- Terassit
- Lastenhoitopalvelu huoneessa
- Kuivausrumpu
- Kahvinkeitin
- Turvapalvelu
- Mikroaaltouuni
- Grilli
- Kahvinkeitin
- Kuivausrumpu
- Pyyhepalvelu
- Juhla- ja tapahtumasali
- Takka
- Hääpalvelu
- Patio
- TV-kanavia lapsille
- Allasmökit
- Ympäri vuoden avoinna oleva ulkouima-allas
- Solarium
- Liiketoimintakeskus
- Konferenssikeskus
- Kokoushuoneet
- Kuntosali ja SPA
- Kylpylä
- Kuntosali
- Hyvinvointi- ja hierontapalvelut
- poreallas
- poreallas
- Uima-altaat
- Täyden palvelun kylpylä
- Aurinkotuolit
- Aurinkovarjot
- Muut
- Ilmastointi
- Lämmitys
- Lisäpalvelut
- Pesulapalvelu
- Päivittäinen siivouspalvelu
- Itsepalvelupesula
- Pesula
- Kuivausrumpu
- Kuivapesu
- Hissi
- Vastaanotto
- Ympärivuorokautinen vastaanotto
- Vahtimestaripalvelu
- Monikieliset vastaanottovirkailijat
- Pikkolopalvelu
- Viihde
- Myymälöitä hotellissa
- Tietokonehuone
- Tanssisali
- Tupakoitsijat
- Tupakointi kielletty koko hotellissa
- Hotellissa palovaroittimet
- Huoneita tupakoimattomille
- Baarit
- Baari
- Kahvia ja teetä yleisissä tiloissa
- Ravintolat
- Tapahtuma- ja juhlatilat
- Ravintola, jossa grilli
- Aktiviteetit
- Golfkenttä ( väh. kuin 30km)
- Polkopyorien vuokraus
- Golfkenttä
- Esteettömyys
- Liikuntarajoitteisille mukautetut tilat
- Pääsy pyörätuolilla
- Lähtöselvitys/Uloskirjautuminen
- Saapuminen lähtien: 16.00 h — Lähtö saakka: 12.00 h
Huomioitavaa
Tällä majoituksella on lisätietoja, joita voit
katsoa tästä
Erittäin hyvä
Perustuu 1670 asiakaspalautteet
Sijainti
Hiljaisuus huoneessa
Huoneet
Palvelu
Hinta - Laatu
Siivous
Tämä majoitus erottuu edukseen sillä se sijaitsee keskustassa None
Näytetään 5 merkittävää mielipidettä Tripadvisor-mielipiteiden kokonaismäärästä, joka on 1670
D
Dwane M
Omaha, Nebraska
14/02/2020
“Erinomainen lounaspaikka”
Sinulta on majesteettinen näkymä Big Sur -kadulle lounaan aikana. Minulla oli kalavoileipä ruunapallasta. Upeat Gilroy-valkosipuliperunat. Se on kuitenkin näkemys, joka on houkutteleva. Meillä oli oma pöytä 12: lle!
J
jswilsonfire
12/02/2020
“Palaamme !!!!!”
Kaikki tästä hotellista on uskomatonta. Henkilökunta, ruokailumahdollisuudet, huonemajoitukset ja näkymä huoneestamme. Hinta merinäköalalta oli erittäin kohtuullinen, vaikka olimmekin arkipäivänä sesongin ulkopuolella. Tämä on uusi suosikki yöpymispaikkamme ja palaamme ehdottomasti.
E
Eliza_Hagen
12/02/2020
“Upea pako!”
Luonnon / valtameren ja lomakohteen kauneuden välillä tämä on pakko pysyä paikassa! Lähellä Carmelia meren rannalla, lähellä Point Lobosin retkeilyä, mutta olet kuitenkin hiljaisessa paikassa, josta on upeat näkymät. Henkilökunta oli erittäin ystävällistä koko oleskelun ajan - hemmoteltu!
V
vvulcu
04/02/2020
“Erinomainen sijainti, ystävällinen henkilökunta”
Mieheni ja minä vietimme täällä osan vauvakuustamme, sijainti oli erinomainen ajamaan rannikkoa ylös ja tarkistamaan Big Sur. Carmel on myös lyhyen ajomatkan päässä ja on erittäin viehättävä! Yksikkömme oli tilavia, niillä oli mukava ulkoalue, mutta huonekalut olivat vähän kuluneet. Aula- ja ravint… lisää
Mieheni ja minä vietimme täällä osan vauvakuustamme, sijainti oli erinomainen ajamaan rannikkoa ylös ja tarkistamaan Big Sur. Carmel on myös lyhyen ajomatkan päässä ja on erittäin viehättävä! Yksikkömme oli tilavia, niillä oli mukava ulkoalue, mutta huonekalut olivat vähän kuluneet. Aula- ja ravintola-alue olivat kauniita, ja niistä oli upeat näkymät auringonlaskuun.
vähemmän
H
HappyWanderer987
08/02/2020
“Suorita myyntihenkilökunnalta!”
Viime toukokuussa pommitti tylsä myyntihenkilöstö. Juosta heiltä. Näin tapahtui meille. Äskettäin näin televisiossa kaksi Marriott-mainosta. Yhdessä nainen poimii toisen auringon myrskyyn jätetyn naisen ja vie hänet Marriott-hotelliin. Toisessa Marriott-edustaja oppii viittomakieltä kuurojen asiak… lisää
Viime toukokuussa pommitti tylsä myyntihenkilöstö. Juosta heiltä. Näin tapahtui meille. Äskettäin näin televisiossa kaksi Marriott-mainosta. Yhdessä nainen poimii toisen auringon myrskyyn jätetyn naisen ja vie hänet Marriott-hotelliin. Toisessa Marriott-edustaja oppii viittomakieltä kuurojen asiakkaiden auttamiseksi. Mainoksen lopussa kuulet: ”Muiden kohtelu kuten haluaisimme, että meitä kohdellaan on aina ollut pääperiaatteemme”, ja näemme ruudulla Elämme #GoldenRule-näytöllä. Tämän on mielestäni oltava tekopyhyyden huippu. Viime toukokuussa osallistuimme myyntiesittelyyn Hyatt Carmel Highlands Inn -yhtiössä, Hyatt Residence Clubissa, jota hallinnoi Marriott Vacation Club ja joka ostettiin Portfolio-ohjelmaan. Myyntiosakkaat olivat Sheri Covey ja Adela Giessen. Ikämme vuoksi tietyissä paikoissa sitä, mitä meille tapahtui, pidetään vanhusten väärinkäytönä. Esityksen aikana valehteltiin toistuvasti ja petimme lopulta. Niiden 479 sivun joukosta asiakirjoista, jotka meidän piti lukea noin tunnissa, siinä todetaan: "Mahdollisen ostajan ei pidä luottaa suullisiin lausuntoihin oikein ..." Marriott ajattelee niin paljon myyntihenkilöstöstään, että heidän on varoitettava ostajia. Noin kuukautta myöhemmin saatuaan selville kuinka pahasti meitä huijataan, kirjoitimme Hyattille, joka välitti kirjeenvaihdon Marriott Vacation Clubille. Pysyimme sitten kirjeessä Carlan kanssa, johtaja, asianajaja, Marriott Vacation Club. Hän kirjoitti: "Kuten aiemmin keskusteltiin, niin kauan kuin ylläpidät nykyisiä omistajuuksiasi, tilisi pysyy pääministerin tilassa". Tätä ei koskaan tapahtunut. Lokakuussa osallistuimme toiseen myyntiesittelyyn Hyatt Residence Clubissa, Pi, Pointe Sedona, AZ, ja keskustelemme myyntipäällikön Markin kanssa. Hän sanoi, että Carmelin, Sherin ja Adelan myyntiedustajat "esittelivät väärin tuotetta, jota he pitivät". Myöhemmin hän sanoi, että he edustivat väärin salkkuohjelmaa. Hän kertoi pystyvänsä korjaamaan, kuinka kauppa tehtiin yli 11 000 dollarin kustannuksella. Emme tehneet tätä. Palkkasimme asianajajan yrittää noutaa rahat. Hän oli epäonnistunut. Marriott Corporate Counselin vastauksessa todetaan: "Huomaa, että jos omistajat eivät maksa maksaa HRC-korkoon liittyviä maksuja, omistajia vastaan voidaan aloittaa markkinoiden sulkemismenettely". Se varmasti kuulosti meiltä kiusaamistaktiikolta. Marriott on varmasti käyttänyt miljoonia näihin kaupallisiin tarkoituksiin, joissa sanotaan: "Muiden kohtelu kuten haluaisimme kohdellaan on aina ollut pääperiaatteemme". Haluatko he todella, että heitä kohdellaan, valehdellaan, huijataan, väärin esitetään tuotetta, valehdellaan uudelleen, noudattamatta sitoumuksia ja kiusataan? Miltä he tunteisivat, jos se tehdään vanhemmilleen? Eikö Marriottilla ole kunnollisuuden tunnetta? Onko Marriottilla mitään eheyttä? Onko Marriott eettisesti konkurssiin? Ruudussa olevan mainoksen lopussa siinä todetaan, että elämme #GoldenRule-luettelossa. Onko heidän kultainen sääntö, jolla on kultaa, sääntöjä vai kohteleuko se toisia niin kuin haluat? Älä osta mitään näiltä ihmisiltä! ! ! !
vähemmän
Näytettyjä arvosteluja ei ole vahvistettu. Viajes El Corte Inglés, S.A. ei takaa, että ne vastaavat palvelun todellisia käyttäjiä, eikä se ole vastuussa niiden sisällöstä. Enemmän tietoa