- Pysäköinti
- Pysäköinti
- Vartioitu parkkipaikka
- Wifi
- Ilmainen wifi
- Palvelut
- Uima-allas
- Aamiaispalvelu huoneeseen
- Huonepalvelu
- Kassakaappi
- Autonvuokraus
- Valuutanvaihto
- Faksi/kopiokone
- Matkatavarasäilytys
- Puutarha
- Terassit
- Turvapalvelu
- Kuivausrumpu
- Leikkialue
- Lastenhoitopalvelu
- Kampaamopalvelut
- Liiketoimintakeskus
- Kokoushuoneet
- Kuntosali ja SPA
- Kylpylä
- Hyvinvointi- ja hierontapalvelut
- Sauna
- Muut
- Ilmastointi
- Lämmitys
- Lisäpalvelut
- Pesulapalvelu
- Päivittäinen siivouspalvelu
- Pesula
- Kuivapesu
- Hissi
- Vastaanotto
- Ympärivuorokautinen vastaanotto
- Monikieliset vastaanottovirkailijat
- Lemmikkieläimet
- Lemmikkieläimet kielletty
- Tupakoitsijat
- Tupakointi kielletty koko hotellissa
- Baarit
- Baari
- Kahvia ja teetä yleisissä tiloissa
- Uima-altaat
- Kahluuallas
- Aurinkotuolit
- Aurinkovarjot
- Esteettömyys
- Liikuntarajoitteisille mukautetut tilat
- Ei pääsyä pyörätuolilla
Huomioitavaa
Epävarma? Katso muita majoituksia kaupungissa Marrakech
Katso kaikki majoitukset kohteessa Marrakech
Erittäin hyvä
Perustuu 238 asiakaspalautteet
Hiljaisuus huoneessa
Sijainti
Huoneet
Palvelu
Hinta - Laatu
Siivous
Tämä majoitus erottuu edukseen rauhallisen ja hiljaisen sijaintinsa ansiosta
Näytetään 4 merkittävää mielipidettä Tripadvisor-mielipiteiden kokonaismäärästä, joka on 238
S
shrekumarc2017
Southampton, Yhdistynyt kuningaskunta
16/12/2018
“Erinomaiset 5 tähden muistot”
Varasimme Hotel Palais Jenan ja Kylpylän lastminute. com, ja ollaksemme rehellisiä, emme tienneet mitä odottaa. Meillä oli kaksi perhettä matkustaen 9-vuotiaan pojan kanssa. Me laskeimme Marrakeshissa 6. joulukuuta 2018 ja palasimme takaisin Yhdistyneeseen kuningaskuntaan 11. joulukuuta 2018. Ennen… lisää
Varasimme Hotel Palais Jenan ja Kylpylän lastminute. com, ja ollaksemme rehellisiä, emme tienneet mitä odottaa. Meillä oli kaksi perhettä matkustaen 9-vuotiaan pojan kanssa. Me laskeimme Marrakeshissa 6. joulukuuta 2018 ja palasimme takaisin Yhdistyneeseen kuningaskuntaan 11. joulukuuta 2018. Ennen matkaa löytyi muutamia arvosteluja tästä hotellista. Korostan joitain näistä kohdista tulevaisuuden matkailijoille, jotka voivat löytää nämä hyödylliset. Negatiivit: Huoneessa ei ole jääkaappi. Ei myöskään kattiloita, joissa on kahvia, sokeria, teetä jne. Käytävä on tumma, ja valokytkimet, jotka valaisevat valon vain muutama minuutti. Jotta olisimme rehellisiä, nämä eivät koskaan olleet polttopisteemme eikä meitä vaivautunut vedenkeittimen tai jääkaapin puutteesta. Meillä oli jääkaappi vain pyytämällä kohteliaasti ja myös juonut kahvia talon ravintolasta. Istuminen altaan läheisyydessä, kahvin juominen ja kirjan lukeminen oli kenties terveellisempi. Olin myös tottunut etsimään valokytkintä tummissa käytävissä ja tehnyt pienen pelin poikasta poikani. Jääkaapin, vedenkeittimen ja pysyvän valaistuksen puuttumisen syy ovat Marokon korkeat sähkökustannukset. Ja auttakaamme hotellia tässä suhteessa. Kun olit Rooman luona, olkaa kuin Rooman. Apt sanoi. "Positiiviset": Henkilökunta. Tarvitset jotain, saat sen hymyilemällä sisään. Matkailussa arvostamme palveluita enemmän kuin ei-välttämättömiä mukavuuksia. Kylpylä: Sukhina on todellinen helmi ja hän todella seurasi meitä Hammamissa. Hieroissani oli Iqra, ja hän tarjosi syväkudoshieronnan, joka helpotti ruumiinsa särkyä (Saharan matkalla Zagoraan). Suunnittelijoille, vieraile Zagoralla 2 päivän retkelle tai Merzouga 3 päivän retkelle. Jälkimmäinen on enemmän tai vähemmän kuin Sahara, jonka olemme nähneet Google-kuvissa. Me tiedämme nyt loistavan paikallisen yhteyshenkilön seuraavalle matkalle, joten toivottavasti menemme Merzougaan seuraavaksi). The (Lamb / Veg / Chicken) Tajine: Upea. Ulkouima-allas: jäätyminen mutta rentouttava Aamiainen: Crepes, joka muistutti meitä Intian Parathasta, sekä tuoreita appelsiinimehuja, jogurttia, hilloja, pihvejä, keitettyjä munia jne. riitti, että jatkamme lounasaikaan asti. Läheisyys Carrefourille: Emme voi muistaa kauppakeskuksen nimeä, mutta jos pidät italialaisesta tai Pizza Hutista tai Kebabsista jne. - on tämä kauppakeskus (jos kysyt Carrefourilta, sinusta näytetään helposti, miten pääset sinne ), jossa on massiivinen ruokakaappi yläosassa. He voivat myös toimittaa ruokaa huoneeseesi, jos tilauksesi on aikaisin. Kaiken kaikkiaan, olen arvioinut Hotel Palais Jena ja Spa täyden 5 tähden muistoja, perheeni ja ystävieni toi mukanamme. Henkilökunnan palvelu vaikutti äärettömästi näihin muistoihin ja pelkkä jääkaapin tai vedenkeitin puuttuminen ei vaikuttanut minuun lainkaan. Aiomme palata Marrakeshiin ensi vuonna huhtikuussa, ja jos teemme - palaamme jälleen Palais Jenaan ja Spaan.
vähemmän
H
h m
Belfast
05/11/2018
“Ei paha, jos odotuksesi ovat realistisia”
Plussat: Hyödyllistä henkilökuntaa (vastaanotto [mm. Ahmed, joka toistuvasti ylitti velvollisuutensa], ravintola & baari, taloudenhoito, etuovi ja kuljettaja). Viehättävä hotelli yksilöllisessä Marokon tyyliin (eli ei nimettömään ketjuun). Hyvä arvo (varattu Travelrepublicin kautta). Aamiainen ei … lisää
Plussat: Hyödyllistä henkilökuntaa (vastaanotto [mm. Ahmed, joka toistuvasti ylitti velvollisuutensa], ravintola & baari, taloudenhoito, etuovi ja kuljettaja). Viehättävä hotelli yksilöllisessä Marokon tyyliin (eli ei nimettömään ketjuun). Hyvä arvo (varattu Travelrepublicin kautta). Aamiainen ei ole läheskään yhtä huono kuin jotkut arviot viittaavat: monenlaisia tuoreita leipiä (baguette, crepe, croissant, kipu au suklaa, jotain chapati ja jotain muuta kuin crumpet), jossa lämmitetty tarjotin lämpenee uudelleen pidät; hillot ja öljyt; omenat ja viinirypäleet; oliivit, tomaatit ja kurkku; useita juustoja, kinkkua, jogurttia (useita lajikkeita), ihastuttavana tuoreena appelsiinimehua, minttua, kahvia, kuumaa maitoa), joten varmasti kaikki mahtavat ihmiset saattaisivat löytää jotain, jonka he voisivat syödä? Erittäin maukas ravintola lounaalle / illalle (miellyttävin ateria, joka meillä oli Marokossa). Mukavat puhtaat sängyt. Lämmitetty kylpyhuone lattia. Ihastuttavat näkymät lumipeitteisiltä Atlas-vuorilta joillakin alueilla ja eräissä yläkerran huoneissa. Nice allasalue. Ilmainen bussikuljetus Marrakechin keskustaan klo 10.30 ja takaisin klo 18.30. muina aikoina maksaa vain 10 € (kun julkinen taksi maksaa 15 €). Lentoaseman pick - up / drop - off (€ 15) halvempaa kuin voisin löytää muualta (& kuljettaja kärsi kärsivällisesti 3. 5 tuntia, jotta pääsisimme jonon yli lentokentän maahanmuuttoon!). Vain 15 minuutin ajomatkan päässä lentokentältä ja 10 - 15 minuutin ajomatkan päässä kaupungin keskustasta. Pieni supermarket (juomat ja välipaloja) huoltoasema (niin voi maksaa luottokortilla) vain noin 5 minuutin kävelymatka. Hyvä wifi vastaanottoalueella. Kaiken kaikkiaan uskon, että Pohjois-Afrikan standardit ovat melko hyviä. Haittoja: Erittäin hidas vastaamaan etukäteen saapuneisiin sähköpostikyselyihin. Tarvitsetko taksin päästäksesi minne tahansa (10 - 15 minuutin ajomatkan päässä kaupungin keskustasta), ja tie liian kiireinen, jotta voisit nauttia kävelystä lähistöllä. Meluisa päätie (ei kuulunut uima-altaassa tai hotellin takana, mutta olen arvata edessä huonetta olisi meluisa). Woken lyhyesti useita kertoja joka yö kissat ulvoittelevat, koirat haukkuvat, ja kutsu rukous. Aamiaisalue aamuisin melko kylmä, ellei sinulla olisi onnea saada yksi kahdesta pöydästä lähellä patio - lämmitintä. Ulkouima-allas melko pieni ja vesi ei lämmitetty. Indoor spa-allas maksaa ylimääräistä, mutta vesi ei näytä lämmittävän (sen jälkeen, kun upotimme sormemme, emme uskalla saada kunnolla). Huono wifi ulkouima-allasalueella ja makuuhuoneissa (vaikka ilmeisesti saada se kiinteä). Matot huoneessa hieman pölyinen. Melko muutama muurahaiset noin vaatekaappi huoneessa (luultavasti vaikea välttää ilmastossa). Ei tallelokeroa huoneessa. Näytti olevan haluttomia ottamaan luottokortin: ne halusivat paljon rahaa kaikkeen. En voi suositella vain kahden päivän kiertueen tarjoajia aavikolle, että hotelli mainostettiin (todellisuus ei ollut aivan yhtä lupaava, mutta kenties se on muiden yritysten osalta myös arvioiden mukaan).
vähemmän
P
Penny R
Velizy-Villacoublay, Ranska
10/05/2019
“Nice Hotel - ei tarpeeksi palveluja”
Pysimme täällä viikon ajan - - viimeiset huhtikuun päivät ja toukokuun ensimmäiset päivät. Hotelli oli puhdas ja huoneet olivat tilavia. Allas oli mukava, mutta ei lämmitetty niin kylmäksi! Palveluita oli hyvin vähän. e. Ravintola oli vain yksi illallinen illalla (noin 160 - 200 MAD), jonka löysimm… lisää
Pysimme täällä viikon ajan - - viimeiset huhtikuun päivät ja toukokuun ensimmäiset päivät. Hotelli oli puhdas ja huoneet olivat tilavia. Allas oli mukava, mutta ei lämmitetty niin kylmäksi! Palveluita oli hyvin vähän. e. Ravintola oli vain yksi illallinen illalla (noin 160 - 200 MAD), jonka löysimme kalliiksi ja käytännöllisesti katsoen mitään vaihtoehtoa. Ollaksemme oikeudenmukainen, hotelli oli muuttanut johtoaan maaliskuussa, ja he olivat luultavasti vasta alkamassa. Siellä oli myös kylpylä, ja sinulla olisi myös hieronta, mutta taas erittäin kalliit verrattuna muihin Marrakechin paikkoihin. Voit tehdä mitä tahansa, mitä sinun tarvitsi ottaa taksilla, hotelli oli hyödyllistä löytää sinut, mutta sinun oli aina neuvoteltava, mikä tuli erittäin väsyttäväksi. Noin 100 MAD ajaa Marrakechin kaupunkiin. Hotellin aamulla oli ilmainen ajo noin 10 aamulla. 30. Se oli mahdollista, mutta paluu oli liian monimutkainen. Hotellin ympärillä ei ole mitään tekemistä, joten sinun täytyy järjestää toimintaa, wifi ei ollut kovin luotettava ja hidas. Meillä oli onnistunut löytämään paikallinen ravintola 1. 3 km: n päässä, joka oli kohtuuhintainen, koska se on myös paikallisväestön matka (noin 80 MAD per henkeä). Hotellin aamiaiset olivat hienoja (tuoretta appelsiinimehua, croissanteja, suklaata, leipää, kananmunia, hedelmiä, pannukakkuja, kahvia jne.). Kaiken kaikkiaan, jos haluatte tehdä asioita eikä vain pysyä hotellissa, sinun täytyy olla lähempänä kaupunkia, mutta se oli rauhallinen ja hiljainen. Olen varma, että he parantavat ravintolan puolta, kun he saavat itsensä selvittämään. He yrittivät kovasti.
vähemmän
L
Lara L
Lontoo, Yhdistynyt kuningaskunta
03/04/2018
“Palais Jena & Spa - Huone parempaa (lukuun ottamatta henkilökuntaa!)”
Sivusto oli ihana, kuvat olivat hämmästyttäviä, mutta valitettavasti tämä kuva täydellinen loma, ei ollut ilman pettymyksiä. Aloitetaan positiivisella (kuten olen aina tehnyt arvosteluissani: 0) hotellin hinta oli erinomainen vastinetta rahalle. Oma huone oli iso, valoisa, tilava kylpyhuone ja om… lisää
Sivusto oli ihana, kuvat olivat hämmästyttäviä, mutta valitettavasti tämä kuva täydellinen loma, ei ollut ilman pettymyksiä. Aloitetaan positiivisella (kuten olen aina tehnyt arvosteluissani: 0) hotellin hinta oli erinomainen vastinetta rahalle. Oma huone oli iso, valoisa, tilava kylpyhuone ja oma patio. Se oli myös oma lemmikkisi hotelli vihata - kaksi sänkyä työnnetty yhteen, mutta puoli miehitetty oli mukava. Valoisa katsaus alkaa loppuun, koska minun on puututtava hotellin sijainnin virheellisestä kuvauksesta. Tiedoksi, se oli todella keskellä mitään, koska ei ole saatavilla (kävely) kauppoja tai kaupunkia. Jos olet vain sellainen naispuolinen matkustaja, pidä tämä mielessäsi varauksestasi tai tee itsellesi eduksi ja saada hotelli lähemmäksi kaupunkia. RUOKA Hotellissa aamiainen oli täydellinen - neliön paistettua leipää, anemic faux vohveli, roskapostia, oliiveja, kovaa keitettyä munaa (ei ole mitään mahdollisuutta pyytää sitä valmis juoksevaa) pieni pieni hedelmäsalaatti (selvästi tina), jogurtti ja croissant. Korostus minulle olivat mukana juomat, juuri puristettu appelsiinimehua ja kahvia - kyllä, aamiainen oli niin huono ja massiivinen kulinaarinen tuhlauksen pääjohtaja / johtoryhmä. Olisin mieluummin roskapostia, ei oliiveja, tuoreita hedelmäsalaattia, jogurttia, croissanteja, päivämääriä ja muuta herkullista appelsiinimehua. Uskon, että hotelli menetti loistavan mahdollisuuden tarjoamalla pakattuja lounaita vieraille, tutustumalla nähtävyyksiin tai liittymään johonkin hotellin retkistä. Kokonaisravintolan valinta oli sopiva, täysin perusvalinta sen valinnoissa, joita valitettavasti ei kuvattu riittävästi. Esimerkiksi, tilasin kanan vartaat kerrottiin heille tuli valkoista riisiä. Kun ateriani saapui, riisi ei ollut valkoista amerikkalaista viljaa, se oli todella bulgari vehnäriisiä ja näytti harmaa lautaselle ilman sivukastiketta tai kastiketta. Mutta se oli vielä parempi kuin katastrofi, joka oli heidän kanahampuransa. Ainoa tapa, jolla voin kuvata sitä oli samanlainen kuin leipä sahanpuru sen koostumukseltaan, täysin vailla mitään, joka muistuttaa jopa hintti makua, puhumattakaan kanaa. En tiedä, en mitenkään syytä syyttäjä kokki, joka voisi selkeästi vain työskennellä ainesosien hän oli varustettu. Minulle kanahamburger luokitellussa hotellin ravintolassa, joka on lueteltu valikossa kaksinkertaiseksi, mitä maksaisit sen ulkopuolella hotellin, pitäisi olla todellinen kananrinta, ei rekonstituoituja lihakappaleita väärennettyjä korppujauhoja. TECHNOLOGY WiFi-koodi ei ollut missään huoneen tai kortinhaltijan huoneeseen ja minun piti palata vastaanottoon kaksinkertaiseksi - tarkistaa wifi-tiedot, jotka minulle annettiin verbaalisesti pöydälle. Ihanaa löysin koodin, se ei toiminut iPhone-puhelimessani, ennenkuin se turhautui siihen, että se ei yhdistynyt johonkin vastaanoton tarjoamiin wifi-vaihtoehtoihin, yritin kokeilla kolmasosaa ja havaitsin sen toimivan. KULJETUS Se maksaa 10 dhs päästä kaupungin osaksi yhteinen ohjaamon - pyydä hotelli räpyttää sinua yksi, jotka he tekevät onnellisina. Muussa tapauksessa sen 100 dhs ottaa yksityisen ohjaamon - joka on rehellisesti pähkinöitä, mutta jos et halua taistelutaitoa jaettua ohjaamosta, pidä se mielessäsi. Hotelli tarjoaa lentokenttäkuljetuksen, joka maksaa 150 dhs - säästää aikaa ja stressiä varaamalla se etukäteen. ** Kukkaroystävällinen kärki, katso jos löydät muita vieraita samaan aikaan, vähentää shuttle hinta ** VALAISTUMINEN NO: ien NO Olen havainnut monia kustannussäästötoimenpiteitä hotelleissa, mutta mitään ärsyttävää push-painiketta valaistuksena säästää sähkölaskussaan. Jos olet tietysti ikään kuin minä, muistat kotiin lähdöstä ja siirtymästä ensimmäiseen vuokrattuun paikkaan, ja sinun on painettava painiketta hallissa valaisemaan käytävä. Nähdessään tämän nykyaikaisessa hotellissa, se oli muisti, jota en tarvinnut palata ja oli todella pettynyt. Ensimmäisellä yönäni matkustelija löysi minut yrittäen tuntea oloni takaisin minun huoneeseeni valokuvani kautta iphonein ja osoittanut minut käytäväpainikkeen valolle puolivälissä seinään. OLENNAISET OLESKELUT Huoneessa ei ollut turvallista (massiivinen ei, ei minulle), ei jääkaappi, ei rautaa, ei pullotettua vettä huoneessa tai tee mukavuudet ja kaikkein pahimmillaan pyyhkeillä pyyhkeillä, ei vain kerran tai kahdesti, mutta jatkuvasti oleskelun kesto. Sanon aina harhattuja pyyhkeitä, ovat hotellin perimmäinen indikaattori, joka leikkaa nurkkoja alhaalta ylöspäin. Se on lyhytkestoinen säästö, joka on vieraanvaraisuus ei, ei ja kertoo maksaville vierailijoille, että et anna heille rohkeutta. Hotellipalvelujen osalta et voinut veloittaa luottokortiltasi alle 100 dhs: tä. En pidä tämäntyyppistä tilannetta hotellissa, koska se hyödyttää hotellia niiden säästämisessä liiketoimista veloitettavia maksuja vastaan, mutta matkustajien näkökulmasta on helppo nostaa maksuja, jos et näe budjettia kuin haukka . Huolimatta suuresta levystä vastaanottoilmoituskierrosten ohella hinnoittelua ei ollut eikä verkkosivustolla. Kun kysyin retkiä siitä, että yksi henkilö voisi liittyä, minulle kerrottiin, mistä minua kiinnosti, voitiin tehdä vain yksityisesti ja tehdä minulle rahaa lehmälle jonkin matkanjärjestäjän puolesta, toisin kuin tarjota minulle kustannustehokas retki muiden matkustajien kanssa . Minun oleskelu päättyi hiukan hapan huomion jälkeen, kun hän oli järjestänyt taksin lentokentälle ja maksanut sen edellisenä iltana. Saavuin vastaanottoon aamulla, kun huomasin, että yöhenkilökunnalle ei ollut jätetty merkintää eikä ohjaamoa ollut tilattu. Myös kuljettajalla oli melko ärsyttävää edestakaisin: maksu. Onneksi minun kollegani jakelija osoitti kopion vastaanotostaan vastaanottoon, joka oli pyytänyt meiltä maksua sukkulasta, mikä oli enemmän kuin me maksoimme etukäteen. Shady miscommunication? Todella varmasti, ja se jäi huonoon lopulliseen vaikutelmaan hotellista minun kanssani. HENKILÖKUNTA Kuten odotin pienemmältä hotellilta, palvelin sama henkilöstö koko oleskelun ajan. He olivat kaikki kohteliaita, huomaavainen, ennakoiva ja tarjosi erinomaista asiakaspalvelua päivittäin. Henkilökuntamme luokitus on viiden tähden aina ja ne olivat ehdottomasti paras hotelli. Joten suosittelen Palais Jenaa ja Spaa - kyllä pariskunnille ja perheille. Huomaa vain, että se ei ole lähellä kaupunkia ja jos haluat löytää erinomaisen aterian, mene kaupunkiin, jossa löydät erilaisia hyviä ruokia, erittäin kohtuulliseen hintaan. Jotta liikematkustaja kuten minäkin, mielestäni jos tarkistuksissani ehdottamani päivitykset olisivat tehty, hotelli todella olisi viiden tähden luokitus
vähemmän
Näytettyjä arvosteluja ei ole vahvistettu. Viajes El Corte Inglés, S.A. ei takaa, että ne vastaavat palvelun todellisia käyttäjiä, eikä se ole vastuussa niiden sisällöstä. Enemmän tietoa