Kuvaus
Hotellin tarjoamiin harrastuksiin/mukavuuksiin kuuluu kuntokeskus ja ulkouima-allas.
Kaupungissa George Town (Tanjung Bungah)
Lähialueella sijaitsee muun muassa Penang Avatar Secret Garden -puutarha ja Straits Quayn ostoskeskus. Tämän 4 tähden hotellin lähellä sijaitsee Penangin Ibox-lasimuseo ja Tanjung Bungahin kelluva moskeija.
Etäisyydet on laskettu linnuntienä hotellista kiinnostavaan kohteeseen tai nähtävyyteen eivätkä ne välttämättä kerro oikeaa reitin pituutta kohteeseen. Etäisyys pyöristetään lähimpään sataan metriin. Penang Avatar Secret Garden -puutarha - 0,6 km Penangin Ibox-lasimuseo - 1,7 km Tanjung Bungahin kelluva moskeija - 2,7 km PKSA Penang Water Sports Centre - 2,8 km Penangin kasvitieteellinen puutarha - 3 km Gurney Plaza (aukio) - 3,1 km Gurney Drive (rantakatu) - 3,5 km Penang Adventist Hospital - 3,5 km Arulmigu Balathandayuthapanin temppeli - 3,6 km Wat Chaiya Mangkalaram - 3,8 km Dhammikarama Burmese Buddhist Temple (temppeli) - 3,8 km Wat Chayamangkalaram - 3,8 km Dhammikarama Burmesen temppeli - 3,8 km Pulau Tikus -ostosalue - 3,9 km Gleneagles Penang Medical Centre (yksityissairaala) - 4,5 km Majoitusliikkeen ensisijainen lentokenttä on Penang (PEN-Penangin kansainvälinen lentokenttä) - 19,6 km.
Majoitusliikkeen rannalla sijaitseva ravintola, The Eatery, tarjoaa näköalan merelle. Palveluihin kuuluu baari/aulabaari, jos mielesi tekee raikasta juotavaa. Maksullinen buffetaamiainen on tarjolla päivittäin kello 6.00–10.30.
- Pysäköinti
- Pysäköinti
- Maksuton pysäköinti hotellin lähellä
- Pysäköinti hotellin lähellä
- Vartioitu parkkipaikka
- Pysäköintipalvelu
- Palvelut
- Päiväkoti
- Lasten kerho
- Aamiaispalvelu huoneeseen
- Huonepalvelu
- Pesula
- Tavarasäilytys
- Kassakaappi
- Silitysvälineet
- Silitysrauta
- Lehtiä
- Autonvuokraus
- Valuutanvaihto
- Faksi/kopiokone
- Matkatavarasäilytys
- Kengänkiillottaja
- Housuprässi
- Herätyspalvelu
- Silityspalvelu
- Lipunmyynti
- Puutarha
- Yleinen kylpylä
- Solarium
- Terassit
- Retkien myyntipiste
- Kuivapesupalvelu
- Lastenhoitopalvelu huoneessa
- Kuivausrumpu
- Kahvinkeitin
- Turvapalvelu
- Kahvinkeitin
- Kuivausrumpu
- Lääkäri
- Juhla- ja tapahtumasali
- Siivouspalvelu
- Hääpalvelu
- Vaatekaappi
- Kahluuallas
- Liukumäki
- Ympäri vuorokauden toimiva kuntosali
- Liiketoimintakeskus
- Konferenssikeskus
- Kokoushuoneet
- Ravintolat
- À la carte -ravintola
- Buffet-ravintola
- Ravintola terveysmenulla
- Aamiaispalvelu huoneeseen
- Ravintola, jossa lasten menu
- Tapahtuma- ja juhlatilat
- Ravintola, jossa buffetaamiainen
- Uima-altaat
- Ulkouima-allas
- Kahluuallas
- Aurinkotuolit
- Kuntosali ja SPA
- Kuntosali
- Hyvinvointi- ja hierontapalvelut
- poreallas
- Baarit
- Rantabaari
- Allasbaari
- Baari
- Muut
- Ilmastointi
- Lämmitys
- Lisäpalvelut
- Pesulapalvelu
- Päivittäinen siivouspalvelu
- Itsepalvelupesula
- Pesula
- Kuivausrumpu
- Kuivapesu
- Hissi
- Vastaanotto
- Ympärivuorokautinen vastaanotto
- Vahtimestaripalvelu
- Monikieliset vastaanottovirkailijat
- Pikkolopalvelu
- Viihde
- TV-huone
- Biljardi
- Myymälöitä hotellissa
- Tietokonehuone
- Kuljetus
- Kuljetus lentokentälle
- Kuljetuspalvelu
- Kuljetus
- Lemmikkieläimet
- Lemmikkieläimet kielletty
- Tupakoitsijat
- Hotellissa on tupakointialueita
- Hotellissa palovaroittimet
- Aktiviteetit
- Vesiurheilua
- Esteettömyys
- Liikuntarajoitteisille mukautetut tilat
- Sisäänkäynnissä ramppi
- Pääsy pyörätuolilla
- Lähtöselvitys/Uloskirjautuminen
- Saapuminen lähtien: 15.00 h — Lähtö saakka: 12.00 h
- Vähimmäisikä rekisteriin ilman valvontaa
- 18
Huomioitavaa
Tällä majoituksella on lisätietoja, joita voit
katsoa tästä
Epävarma? Katso muita majoituksia kaupungissa Tanjung Bungah
Katso kaikki majoitukset kohteessa Tanjung Bungah
Erittäin hyvä
Perustuu 1515 asiakaspalautteet
Sijainti
Hiljaisuus huoneessa
Huoneet
Palvelu
Hinta - Laatu
Siivous
Tämä majoitus erottuu edukseen sillä se sijaitsee keskustassa Tanjung Bungah
Näytetään 3 merkittävää mielipidettä Tripadvisor-mielipiteiden kokonaismäärästä, joka on 1515
S
SimonTemplar
Yangon (Rangoon), Myanmar
02/12/2024
“Excellent Stay with great room!”
Beautiful seaview rooms and clean. Enjoy our rooms for two times in a week! Fast check in and fast check out.
H
huddyhudz
Singapore, Singapore
26/12/2024
“Mercure? More like a 2-3 star hotel ”
Stayed in Superior Suite Ocean View. The view was the saving grace of this trip. Zero customer service from staff. Security was most helpful by far. Naim frm front desk delivered a warm service. Service staff frm FO, Restaurant during breakfast was just downright apathetic. If not for the view I wo… lisää
Stayed in Superior Suite Ocean View. The view was the saving grace of this trip. Zero customer service from staff. Security was most helpful by far. Naim frm front desk delivered a warm service. Service staff frm FO, Restaurant during breakfast was just downright apathetic. If not for the view I wouldn't have bothered to choose this hotel. The cleanliness of the room was bad when we first arrived. Missing hand towels (I cldnt be bothered to highlight to staff, they shld have checked before letting us in). Safe was already locked. Sink was clogged. Shower drain was also slow draining. All in all a dismal trip as dismal as Penang.
vähemmän
M
mregcs
Kuala Lumpur, Malesia
26/12/2024
“Hotel need renovation”
Spent 2N3D here with family. We visited last year, and at the time, the food, service, were excellent. However, this time, the hotel felt a bit tired and in need of renovation. The staff could perhaps benefit from motivational training as well. Overall, my stay was good. We received complimentary… lisää
Spent 2N3D here with family. We visited last year, and at the time, the food, service, were excellent. However, this time, the hotel felt a bit tired and in need of renovation. The staff could perhaps benefit from motivational training as well. Overall, my stay was good. We received complimentary breakfast for the kids, two-person set menu for lunch as a goodwill gesture since there were no available upgrades for platinum members. While I appreciated this gesture, it was disappointing to see the condition of the hotel and the decline in room service performance. We had to wait til 2 PM to get our second room. Check-in all guests noticeably longer than other hotels I've visited (understood occupancy was 100%) noticed some guests clearly frustrated. I’m not sure why the process is so slow, but it’s something the hotel could definitely improve
vähemmän
Näytettyjä arvosteluja ei ole vahvistettu. Viajes El Corte Inglés, S.A. ei takaa, että ne vastaavat palvelun todellisia käyttäjiä, eikä se ole vastuussa niiden sisällöstä. Enemmän tietoa