- Muut
- Aire Acondicionado
- Lisäpalvelut
- Ascensor
- Limpieza en seco
- Servicio de lavandería
- Vastaanotto
- Recepción 24 horas
- Pysäköinti
- Cerca del hotel
- Parking
- Wifi
- WiFi - gratis
- Baarit
- Bar
- Ravintolat
- A la carta
- Buffet
- Kuntosali ja SPA
- Masajes
- Esteettömyys
- Ascensor en planta baja
- Recepción en planta baja
Huomioitavaa
Lopulliseen hintaan sisältyvät maksut
Ei
Erittäin hyvä
Perustuu 59 asiakaspalautteet
Sijainti
Hiljaisuus huoneessa
Huoneet
Palvelu
Hinta - Laatu
Siivous
Tämä majoitus erottuu edukseen sillä se sijaitsee keskustassa Opatija
Näytetään 4 merkittävää mielipidettä Tripadvisor-mielipiteiden kokonaismäärästä, joka on 59
K
Kobayashi-man
Stockerau, Itävalta
17/04/2019
“Imperiumin perinne”
Varattu super lyhyellä varoitusajalla ennen kuin lähdet Opatijaan perheen kanssa lyhyelle pääsiäismatkalle. Tarjous oli fantastinen 4 hengelle standardihuoneessa, johon sisältyy aamiainen. Talo oli vain toinen suuri hotelli, joka on rakennettu Opatijaan. Ballroom = ravintola ja aamiaisalue on loist… lisää
Varattu super lyhyellä varoitusajalla ennen kuin lähdet Opatijaan perheen kanssa lyhyelle pääsiäismatkalle. Tarjous oli fantastinen 4 hengelle standardihuoneessa, johon sisältyy aamiainen. Talo oli vain toinen suuri hotelli, joka on rakennettu Opatijaan. Ballroom = ravintola ja aamiaisalue on loistava! Huoneet ovat suuria ja niissä on uskomaton korkea katto. Kylpyhuoneissa on korkea suihkukaappi. Pääsy hotelliin on pitkä portaikko. Pyörätuolille saattaa olla sivupohja. Aamiaisruokavalikoima ja -laatu olivat laajat ja koko ilmapiiri kutsui pysymään vähintään tunnin ajan ennen kuin kävelet kävelyllä kävelykadulla.
vähemmän
G
GreatTravelling
Brisbane Region, Australia
04/07/2019
“3 tähteä parhaimmillaan”
Melkein näyttää siltä, että tämän hotellin operaattorit eivät oikeastaan matkustaa paljon. Sisustus on melko maskuliininen ja värit eivät ole aivan sopivia ja huone on melko tylsä. Mutta todelliset ongelmat ovat: huone, joka haisee harmaata vettä, kannu, mutta ei kuppeja tai kahvia / teetä, hygieni… lisää
Melkein näyttää siltä, että tämän hotellin operaattorit eivät oikeastaan matkustaa paljon. Sisustus on melko maskuliininen ja värit eivät ole aivan sopivia ja huone on melko tylsä. Mutta todelliset ongelmat ovat: huone, joka haisee harmaata vettä, kannu, mutta ei kuppeja tai kahvia / teetä, hygieniatuotteissa on liian voimakas tuoksu, vain yksi tyyny, levyt liian karkea 4 * standardin mukaan, halpa liukas matto sängyn vieressä, valaistus vieressä sänky, joka tekee lukemisen vaikeaksi. Nämä voivat itsessään olla ärsyttäviä, mutta älä vain leikkaa sinappia. Saapumiskokemus on outoa, koska kun vastaanoton lopussa on kylmä paljas huone, se ei selvästikään ole miellyttävä odotusalue, enemmän kuin linja-autoasema. Yhdistä tämä kiinnostamattomille vastaanottohenkilökunnille, jotka piiloutuvat pöydän taakse ja tekevät hotellille, jota en suosittele. Tämä on sääli, koska niillä on erinomainen laatu ja valikoima ruokaa.
vähemmän
G
Gerd200
Haag, Alankomaat
28/05/2019
“se on kaikki yksityiskohtia”
Pysyimme ylimmässä kerroksessa olevassa huoneessa ja niissä on vain kattoikkunat, joten se on hyvin tumma ja sinulla ei ole merinäköalaa. Sinun pitäisi nähdä tämä seinän TV-näytöissä, mutta he eivät toimineet oleskelun aikana. Kun se alkaa sulkea kattoikkunoita läheltä ja ilmakehällä 27 astetta, s… lisää
Pysyimme ylimmässä kerroksessa olevassa huoneessa ja niissä on vain kattoikkunat, joten se on hyvin tumma ja sinulla ei ole merinäköalaa. Sinun pitäisi nähdä tämä seinän TV-näytöissä, mutta he eivät toimineet oleskelun aikana. Kun se alkaa sulkea kattoikkunoita läheltä ja ilmakehällä 27 astetta, se tulee erittäin kuumaksi huoneessa. Koska itse et voi käyttää lentokonetta itse, kysyimme vastaanotosta monta kertaa, jos he vaihtaisivat lentokoneen 27 asteesta 20 asteeseen, mutta mitään toimia ei toteutettu. Huone ei ollut puhdistettu kunnolla, siellä oli paljon pölyä kaikkialla ja hiukset aiemmista asiakkaista. Aamiainen oli hieno, mutta illallinen buffet oli hyvin keskinkertainen. Kaiken keskimääräinen hotelli. Johtamisen tulisi pysyä viikon ajan omassa hotellissaan vieraana ja he löytävät kaikki pienet yksityiskohdat, joita voidaan parantaa, jotta tämä olisi loistava hotelli.
vähemmän
D
DS3DS
Munich
24/04/2019
“Hotelli, jossa on potentiaalia, mutta jossa ei ole paljon yksityiskohtia (ja työntekijöitä)”
Olimme 4 henkeä 2 huoneessa, jotka yöpyivät tänä keväänä hotellissa. Kuten hotellin työntekijät pyysivät, kuvaan tässä palautetta, jonka olen jo toimittanut siellä. Olemme todella pitäneet hotellin tiloista viime vuoden kunnostustöiden kanssa. Harkimme myös, että ravintolan ruoka on todella hyvä, … lisää
Olimme 4 henkeä 2 huoneessa, jotka yöpyivät tänä keväänä hotellissa. Kuten hotellin työntekijät pyysivät, kuvaan tässä palautetta, jonka olen jo toimittanut siellä. Olemme todella pitäneet hotellin tiloista viime vuoden kunnostustöiden kanssa. Harkimme myös, että ravintolan ruoka on todella hyvä, sekä aamiais- että illallisbuffet. Myös sijainti on täydellinen vierailemaan Opatijalla. Kuitenkin oli paljon yksityiskohtia, jotka olivat pettymyksessä meille huomattavasti tämän luokan ja hinnan suhteen: - Kaikilla aloilla on huomattavia työntekijöiden puutteita. Helpoin nähdä on ravintola. Jopa joskus tarjoamme todella hyvää ruokaa, joissakin päivissä pöydässä oli kasa ruokalajeja, jotka odottivat sen ottamista. Jopa muutamia päiviä meidän piti viedä ne itse, jos ne kerättiin. Varsinaiset tarjoilijat olivat todella mukavia, mutta heillä ei ollut minkäänlaista ravintola-koordinaattoria, joten toiminta toteutettiin todella satunnaisesti. - Ei ole mitään valvontaa (tai hyvin vähäistä) siitä, kuka käyttää ravintolaa. Kysyin yhdeltä siellä olevalta vastuulta ja hän kertoi minulle, että he hallitsevat kasvoja tunnustamalla, kun he pitävät sitä ammattimaisempana. Tämä todistettiin kuitenkin nopeasti, ettei näin ole. Eräänä aamuna oli henkilö, joka ei tietenkään ollut vieras, joka otti lämpimästä buffetista käsin munia, lihaa jne. Ja söi siellä seisomassa, jättäen restovers ja paketit takaisin buffetiin. Yleensä ei ole tietenkään ongelmaa tukea tätä henkilöä ruokalajin ja pöydän kanssa, mutta tapa, jolla hän käyttäytyi vieraiden keskellä, oli vain sopimatonta. Kukaan työntekijöistä ei sanonut mitään 10 - 15 minuutin aikana. Yhdessä vaiheessa "vieras" lähti, kun hän näki, että vastaanottaja vastasi ruokapaikkaan, ennen kuin häneltä olisi pyydetty lähteä. Voit valvoa, kuka on menossa ravintolaan, ei ole koskaan nähnyt (jopa luksushotelleissa) jotain epäammattitaitoista, mutta täysin päinvastaista. - Olimme myös yllättyneitä jokaisen yksittäisen huoneen erilaisista "oletusarvoista". Yhdellä oli talon kenkiä, toisessa ei ollut. Yhdellä oli lasit ja vesikattila, toisella puolella ei ollut (vaikka mainitsimme sen vastaanottoon vähintään 3 kertaa, emme koskaan saaneet näitä laskeja ja vesikattilaa). Yhdellä oli jopa sokeria, mutta ei kahvia tai teetä (ihmettelimme, mitä sitten). - Huonepalvelu oli todella pinnallinen: huonekalut, joissa oli huomattavaa pölyä, ei ollut lainkaan puhdistushajua kylpyhuoneessa, mitään huolenpitoa yksityiskohdista shampoo- / vartalovoide / saippua-pulloina (meillä oli yksi päivä jopa 13 heistä! minkä vuoksi) . - Huoneen "ohjeissa" näyttää siltä, että vieras voi ohjata ilmastointia suoraan huoneessa. Tämä ei kuitenkaan ole näin, kun opimme myöhemmin, ja sitä ohjataan vain vastaanotosta. Pyysimme ensimmäisen yön jälkeen sammuttaa sen loppuajalle. Meidän oli kysyttävä vastaanottoon vähintään kahdesti päivässä vähintään kahdesti päivässä, jotta voisimme poistaa sen käytöstä, kun se kääntyi uudestaan ja uudestaan 26 - 28 astetta ja kukaan ei tehnyt mitään pysäyttääkseen sen. Vasta kun pyysimme puhua hotellin vastuussa olevan henkilön kanssa, "toimenpiteet" otettiin ja sitten ilmastointi ei käynnistynyt uudelleen. - Kuntosalissa ei ollut tilaa jättää mitään, mitä tuodaan huoneesta, ei ole edes kelloa tietää aikaa, ei ollut desinfiointiainetta ja paperia eri koneiden puhdistukseen. . . Vähintään sen jälkeen, kun se oli pyytänyt, seuraavana päivänä oli jo desinfiointi- ja paperi. - Whirpool-alueella ei ollut mitään kelloa, niin mahdotonta tietää, kuinka kauan olet siellä. - Ei ole niin paljon valvontaa siitä, kuka saapuu hotelliin (aamiaisen yhteydessä), koska vastaanotto ei näytä sisäänkäynnin näkyvyyttä (eräänlainen piilotettu) ja työntekijä, joka auttaa lenkkareita, ei sijaitse ovella kuten normaaleissa hotelleissa, mutta odottaa vastaanotossa. Tämä aiheuttaa myös ongelmia, sillä autolla saapuessasi kukaan ei ohjaa sinua pysäyttämään ja purkamaan (sinun täytyy periaatteessa pysähtyä päärautatieasemalle ja mennä nopeasti sisään etsimään somonia auttamaan sinua) - Tuntui jatkuvalta, että toimintaa koordinoivat työntekijät ovat huomattavasti puutteellisia (ravintola-alueella, huoneiden alueella.). Se näyttää olevan kaikenlaista satunnaisia ja ratkaista todellinen ongelma. Jopa sen jälkeen, kun hän oli valittanut tietyistä puuttuvista asioista, vastaanoton henkilö sanoi "kyllä, se ratkaistaan", eikä mitään tapahtunut ennen kuin soitimme hotellin vastuuhenkilölle. Tämä ei ole tarkoituksenmukaista tämän luokan hotellilta. - Viimeisenä mutta ei vähäisimpänä, laskun yhteydessä teille laskutettiin tietyt maksut (vakuutus- ja rekisteröintikustannukset, joiden maksut eivät ole koskaan nähneet hotellissa aiemmin), joita en olisi pitänyt olla, kuten varauksen vahvistuksessa todettiin . Sen jälkeen, kun hän on valittanut asiasta, vastaanoton työntekijä kertoi minulle, että se voidaan korjata, mutta se vie jonkin aikaa (meneillään kahvilaan). Kuten emme saaneet aikaan, lähdimme. Uskomme, että hotellissa on runsaasti mahdollisuuksia, mutta jos tällaisia yksityiskohtia ei paranneta, uskomme, että se on keskimääräinen hotelli hyvin lyhyessä ajassa.
vähemmän
Näytettyjä arvosteluja ei ole vahvistettu. Viajes El Corte Inglés, S.A. ei takaa, että ne vastaavat palvelun todellisia käyttäjiä, eikä se ole vastuussa niiden sisällöstä. Enemmän tietoa