Kuvaus
Seuraavat palvelut ovat saatavissa: ilmainen langaton internetyhteys, lastenvahti (lisämaksusta), pelihalli/-huone. Tämän hotellin palveluihin kuuluu lahjatavaraliikkeitä/lehtikioskeja, televisio yleisissä tiloissa ja kiertoajelu-/lippupalvelu.. Käytössäsi on ilmainen kiinteä internetyhteys, kuivapesula-/pesulapalvelut ja ympäri vuorokauden auki oleva vastaanotto. Asiakkailla on käytössään maksul… lisää
Hotel Neapolis sijaitsee keskustassa, ja Molo Beverellon satama sijaitsee 4 minuutin ajomatkan päässä ja Napolin satama 6 minuutin ajomatkan päässä. Tämä hotelli sijaitsee 2,2 km:n päässä kohteesta Via Toledon ostoskatu ja 3 km:n päässä kohteesta Piazza del Plebiscito.. Kaupungissa Napoli (Napolin keskusta).
Hotelli eroittuu muista…
Tämä hotelli tarjoaa asiakkailleen ravintolan. Palveluihin kuuluu myös huonepalvelu (rajoitettuina aikoina). Päätä päiväsi nauttimalla muutama drinkki baarissa. Maksullinen buffetaamiainen tarjotaan päivittäin klo 7.30–10.00..
- Pysäköinti
- Sisäpysäköinti
- Pysäköinti
- Pysäköinti hotellin lähellä
- Vartioitu parkkipaikka
- Pysäköintipalvelu
- Lemmikkieläimet
- Lemmikkieläimet on sallittu
- Wifi
- Ilmainen wifi
- Nopea kaapeliyhteys
- Palvelut
- Päiväkoti
- Aamiaispalvelu huoneeseen
- Huonepalvelu
- Pesula
- Tavarasäilytys
- Kassakaappi
- Silitysvälineet
- Faksi/kopiokone
- Matkatavarasäilytys
- Housuprässi
- Silityspalvelu
- Lipunmyynti
- Lukittavat lokerot
- Solarium
- Terassit
- Retkien myyntipiste
- Turvapalvelu
- Kuivausrumpu
- Polkupyörien vuokrauspalvelu
- Hyväksyy luottokortit
- Lääkäripalvelu
- TV-kanavia lapsille
- Leikkialue
- Lastenhoitopalvelu
- Lasten sänky
- Konferenssikeskus
- Kokoushuoneet
- Kuntosali ja SPA
- Kuntosali
- poreallas
- Muut
- Ilmastointi
- Lämmitys
- Lisäpalvelut
- Pesulapalvelu
- Päivittäinen siivouspalvelu
- Itsepalvelupesula
- Pesula
- Kuivausrumpu
- Kuivapesu
- Hissi
- Vastaanotto
- Ympärivuorokautinen vastaanotto
- Vahtimestaripalvelu
- Monikieliset vastaanottovirkailijat
- Viihde
- TV-huone
- Pelihuone
- Myymälöitä hotellissa
- Kuljetus
- Kuljetus lentokentälle
- Kuljetus rautatieasemalle
- Kuljetus
- Tupakoitsijat
- Hotellissa on tupakointialueita
- Hotellissa palovaroittimet
- Huoneita tupakoimattomille
- Baarit
- Baari
- Ravintolat
- Ravintola terveysmenulla
- Aamiaispalvelu huoneeseen
- Tapahtuma- ja juhlatilat
- Ravintola, jossa buffetaamiainen
- Aktiviteetit
- Polkopyorien vuokraus
- Esteettömyys
- Liikuntarajoitteisille mukautetut tilat
- Pääsy pyörätuolilla
- Lähtöselvitys/Uloskirjautuminen
- Lähtöselvitys: 15.00–00:00
- Uloskirjautuminen: 11.00–11:00
Huomioitavaa
Tällä majoituksella on lisätietoja, joita voit
katsoa tästä
Erittäin hyvä
Perustuu 542 asiakaspalautteet
Sijainti
Hiljaisuus huoneessa
Huoneet
Palvelu
Hinta - Laatu
Siivous
Tämä majoitus erottuu edukseen sillä se sijaitsee keskustassa Napoli
Näytetään 4 merkittävää mielipidettä Tripadvisor-mielipiteiden kokonaismäärästä, joka on 542
R
rconyard
Lontoo, Yhdistynyt kuningaskunta
14/05/2018
“Kiinteä, hyvä arvo hotelli hyvällä paikalla”
Nizzan hieno paikka aivan historiallisen kaupunginosan sydämessä. Huoneet ovat siistejä ja suuria, joskin vähän harvoja (normaaleja Italiassa matkustaville). Kylpyhuone oli moderni, olisin samaa mieltä aikaisemmista lausumista veden muodostumisesta suihkussa, mutta se ei koskaan näytä ylivuodon ja … lisää
Nizzan hieno paikka aivan historiallisen kaupunginosan sydämessä. Huoneet ovat siistejä ja suuria, joskin vähän harvoja (normaaleja Italiassa matkustaville). Kylpyhuone oli moderni, olisin samaa mieltä aikaisemmista lausumista veden muodostumisesta suihkussa, mutta se ei koskaan näytä ylivuodon ja oli aina kuuma. Aamiainen oli hyvä Italialle, jossa oli lämpimiä ja kylmiä vaihtoehtoja ja hyvällä kahvalla. Sijainti viisas se oli fantastinen, Dante metroasema on helppo 5 minuutin kävelymatkan päästä laajemmalle Napoli ja sen ulkopuolella. Vain muutama hiukan negatiivinen piste. Olen matkalla ystäväni kanssa niin kaksinauhoja tarvitaan, mitä saimme oli kaksinkertainen ja kerrossänky, hauskaa jossain päivänä, koska en ollut nukkunut kerrossänky koska olin 8, mutta hieman epämiellyttävä aktiivisen päivän jälkeen . Toinen oli Internet-yhteys, ei valtava ongelma, koska se oli hyvä aamiaishuoneessa, mutta suunniteltaessa päiväsi on hyödyllistä päästä käsiksi ja huoneessamme (213) se oli hajanaista tai ei ole saatavilla missä tahansa kylpyhuoneen ulkopuolella (verkko Hotel SX). Yksi viimeinen huomautus niille, jotka eivät tunne Napolia, on vakavasti kiireinen ja pysyy historiallisella alueella aamun varhain aamuun asti ja alkaa uudelleen ihmisten kanssa, jotka tulevat työskentelemään klo 6.00. Hotelli on slap bang keskellä kaikkea tätä, ja jos ei tiedä ääntä, nähtävyyksiä, skootterien ratsastusta kävelyllä kävelykadulla ja tuoksuja voi tulla ylivoimainen (sain mahdollisuuden oppia hyvää syntymäpäivää italiaksi fantastisesta ravintolasta piazza alle klo 2), henkilökohtaisesti olen sitä osa viehätys paikkaan, mutta jos rauha ja hiljaisuus on mitä haluat jokaisen yön joko tuoda korvatulpat tai pysyä ulospäin - mutta sinut kadonneen.
vähemmän
K
krzysztofwolny68
30/09/2017
“Erittäin mukava hotelli Vanhassakaupungissa”
Hyvä sijainti. Pieni mukava hotelli neljännessä kerroksessa. Hyvä aamiainen herkullisen kahvin kanssa. Sopiva paikka jalkaisi kävelylle Vanhankaupungin ympärillä. Huone oli mukava ja päivittäin puhdistettu. Hissi käytettävissä.
Y
YakkinYeti
New York, New York
27/12/2017
“Hyvä arvo - huoneet vaihtelevat”
Olemme pysyneet siellä kolme kertaa, ja palasimme mielellämme. Lokakuussa me jätimme huoneeseen 211. Huone ja kylpyhuone olivat tilavia, mutta kylpyhuoneessa oli hyvin hidas virtaus ja tyhjennys. Se oli pieni ongelma. Ilmoitimme sen verkossa, kun sitä pyydettiin tarkastelemaan (ei Tripadvisorissa).
P
Penina17
Lynbrook, New York
03/10/2017
“Sekalaiset kokemukset”
Haluan esitellä tämän tarkistuksen täydellisinä paljastuksin. Suunnittelin lähteä lähellä koulua kahden viikon ajan. He suosittelivat hotellia, joten pyysin tarjousta 13 yötä. Minulle tarjottiin 50 euroa per yö, jota ei voi peruuttaa. Tarjottavaa vaihtoehtoa ei voitu antaa. Minä otin sen. Suunnitel… lisää
Haluan esitellä tämän tarkistuksen täydellisinä paljastuksin. Suunnittelin lähteä lähellä koulua kahden viikon ajan. He suosittelivat hotellia, joten pyysin tarjousta 13 yötä. Minulle tarjottiin 50 euroa per yö, jota ei voi peruuttaa. Tarjottavaa vaihtoehtoa ei voitu antaa. Minä otin sen. Suunnitelmani muuttuivat väistämättä vähemmän kuin viikkoa myöhemmin ja voisin vain jäädä viikon ajan. Tiesin säännöt, mutta toivoin, että he olisivat lieviä. Hotellissa on hyvät arvostelut, joten olin varma, että heillä ei olisi mitään ongelmia varaa huoneeseen uudelleen. Minulle evättiin, mutta tarjottiin käyttää ylimääräisiä päiviä toisella kerralla. Kuka tietää, milloin olisin palannut? Minun tunteeni oli, että he eivät vain voineet kirjautua huoneeseen, mutta heillä olisi myös maksu, jolloin he saivat kaksinkertaisen maksun samasta huoneesta. Lopulta kysyin, että he käyttävät lisämaksua vähintään päivittää huoneen. En saanut vahvistusta pyynnöstä. Saapuessani minulle osoitettiin pieni yhden hengen huone, joten arvelen, että pyyntöäni ei hyväksytty. Pyysin muutosta, mutta kerrottiin, että hotelli oli varattu ja suuri ryhmä oli tulossa sisään. Ilmeisesti olin oikeassa siitä, etteivät he menettäneet mitään pyydetyn peruutuksen vuoksi. Erittäin meluisa yöllä, joten piti pitää ikkuna kiinni. Aamulla huone oli läpäissyt viemäriveden haju, joka syöksyi kaikkeen. Nainen, joka oli yöllä, sanoi muutkin mainitsivat sen. Kerroin Marcoille, päivä vastaanottovirkailija ja pyysi häntä näkemään itselleen. Hän ei halunnut, mutta hän teki ja sopi, että huone hajuisi. Hän sanoi, että he tuovat "teknikko". Se ei tapahtunut. Ei ollut anteeksipyyntöä eikä välitöntä ratkaisua. Sitten hän sanoi voivani vaihtaa huonetta 2 yötä ja sitten joutua vaihtamaan toiseen huoneeseen. Tämä tuntui paljon vaivaa, mutta minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa. Paljon yllätyksekseni, uusi huone oli upea, tilava ja ylellinen. Marco oli täysin tyhjä. Hän ei tiennyt, että hän tiesi ja jos olisin päättänyt olla liikuttelematta, hän ei olisi vielä kertonut minulle! Lopullinen huone oli yksi ainoa, mutta ei ainakaan hajua. Aamu kassalla, kerrottiin voivani ottaa taksin vasta 7:45 ja tehdä 8: 35 lennon! Varmistin, että olin valmis lähtemään klo 7:15 (puuttuu aamiainen). Kerrotaan myös, ettei ole tarpeen varata taksi etukäteen. Sitten ainoa kaveri pöydällä oli täysin väärässä jotain, vetäen laatikoita ja jättäen huomiotta minut. Marco ilmestyi, mutta kaikki osallistuivat auttamaan ensimmäistä kaveria. Cab co oli M pidossa, joten nyt se on 7: 30, kun menen tapaamaan taksia. Lennon tarkastus oli suljettu ja pussini ei selvästikään ollut kannettava. Juoksin aina, lentäen ja kukaan ei näytä huolta laukkuni. Tiesin myöhemmin, että vastaanoton ääressä johtui siitä, että muut vieraiden vuokra-autojen puuttuvat avaimet! Niin. . . Dario, pidit, mutta älä anna lentokenttäneuvontaa. Marco pöydällä, rentoudu ja näytä vähän empatiaa vieraille. Ei olisi haittaa olla ystävällinen tai olla eri työssä. Marco-omistajalle, sen sijaan, että arvostelisit vieraita negatiivisista arvosteluista kuin teette jokaisella, yritä oppia siitä. Jos omistan hotellin ja ajattelin, että asiakasta oli käsitelty tällä tavoin, olisin taipunut taaksepäin, jotta se olisi oikein Yli
vähemmän
Näytettyjä arvosteluja ei ole vahvistettu. Viajes El Corte Inglés, S.A. ei takaa, että ne vastaavat palvelun todellisia käyttäjiä, eikä se ole vastuussa niiden sisällöstä. Enemmän tietoa