- Muut
- Aire Acondicionado
- Lisäpalvelut
- Ascensor
- Limpieza en seco
- Servicio de lavandería
- Vastaanotto
- Recepción 24 horas
- Servicio de conserjería
- Viihde
- Sala de baile
- Sala de ordenadores
- Tiendas
- Pysäköinti
- Parking
- Lemmikkieläimet
- Admite mascotas
- Tupakoitsijat
- No está permitido fumar
- Wifi
- WiFi - gratis
- Palvelut
- Caja fuerte
- Centro de negocios
- Desayuno en la habitación
- Guardería
- Jardín
- Terraza
- Baarit
- Bar
- Kuntosali ja SPA
- Gimnasio
- Esteettömyys
- Instalaciones para discapacitados
Huomioitavaa
Lopulliseen hintaan sisältyvät maksut
Ei
Epävarma? Katso muita majoituksia kaupungissa Amsterdam
Katso kaikki majoitukset kohteessa Amsterdam
Erinomainen
Perustuu 3788 asiakaspalautteet
Hiljaisuus huoneessa
Sijainti
Huoneet
Palvelu
Hinta - Laatu
Siivous
Tämä majoitus erottuu edukseen rauhallisen ja hiljaisen sijaintinsa ansiosta
Näytetään 4 merkittävää mielipidettä Tripadvisor-mielipiteiden kokonaismäärästä, joka on 3788
T
timmL4364IW
Roanoke, Virginia
24/02/2020
“Täydellinen tasapaino rauhan ja pääsyn välillä”
Lyhyen bussimatkan päässä AMS: stä (bussi 397) pääset korttelin päässä tästä jokseenkin kuuluisasta hotellista. Täällä John Lennon ja Yoko lavasivat sänkynsä rauhan puolesta. Olimme 4 yötä. Henkilökunta ja concierge olivat ensiluokkaisia. Puolikuu-baari ja Roberton italialainen ravintola olivat my… lisää
Lyhyen bussimatkan päässä AMS: stä (bussi 397) pääset korttelin päässä tästä jokseenkin kuuluisasta hotellista. Täällä John Lennon ja Yoko lavasivat sänkynsä rauhan puolesta. Olimme 4 yötä. Henkilökunta ja concierge olivat ensiluokkaisia. Puolikuu-baari ja Roberton italialainen ravintola olivat myös erinomaisia. Suosittelen tätä ominaisuutta, varsinkin jos et halua jäädä keskustakaupunkiin ja ehkä kokea sen sijaan joitain naapuruston ravintoloita. Palaamme ehdottomasti takaisin.
vähemmän
L
LJMollard
Essex, Yhdistynyt kuningaskunta
10/02/2020
“Kiitos”
Tämän viikonlopun myrskyjen vuoksi pomoni ei voinut päästä Amsterdamiin. Vaikka olimme peruutuksen sisällä, Hilton suostui välittömästi luopumaan rangaistuksesta. Lawrence vastaanotossa oli uskomattoman ammattimainen ja tehokas. Hiltonilla on ehdottomasti oikea lähestymistapa jotain tällaista, ja k… lisää
Tämän viikonlopun myrskyjen vuoksi pomoni ei voinut päästä Amsterdamiin. Vaikka olimme peruutuksen sisällä, Hilton suostui välittömästi luopumaan rangaistuksesta. Lawrence vastaanotossa oli uskomattoman ammattimainen ja tehokas. Hiltonilla on ehdottomasti oikea lähestymistapa jotain tällaista, ja keinot käyttävät Hiltonia aina, kun pomoni on Amsterdamissa.
vähemmän
S
sunils744
02/02/2020
“Erinomainen”
Erittäin hyvä omaisuus. Kohtelias henkilökunta. Kauniit tilavat huoneet. Hyvä kuntosali. Hyviä ravintoloita hotellissa. Erinomainen ruoka. Kätevästi kaupungissa. Nautit oleskelusta. Tehokas matkapöytä tarjosi oikea-aikaista apua lentokentän pudotus- ja iltatiellä. Ole ehdottomasti siellä seuraavan … lisää
Erittäin hyvä omaisuus. Kohtelias henkilökunta. Kauniit tilavat huoneet. Hyvä kuntosali. Hyviä ravintoloita hotellissa. Erinomainen ruoka. Kätevästi kaupungissa. Nautit oleskelusta. Tehokas matkapöytä tarjosi oikea-aikaista apua lentokentän pudotus- ja iltatiellä. Ole ehdottomasti siellä seuraavan vierailun aikana.
vähemmän
X
xqueen_of_food
25/02/2020
“Korkeat odotukset”
Sisäänkirjautuminen oli erittäin heikkoa, ohjaaja otti lähtöselvityksen kollegaltansa eikä maininnut mitään palveluita, aamiaisaikoja ja langatonta internetyhteyttä koskevia tietoja. Vaikka hän oli ohjaaja. . Huoneen kupit ja lusikka eivät olleet oikein puhtaita, ja kylpyammeessa oli myös pieni kar… lisää
Sisäänkirjautuminen oli erittäin heikkoa, ohjaaja otti lähtöselvityksen kollegaltansa eikä maininnut mitään palveluita, aamiaisaikoja ja langatonta internetyhteyttä koskevia tietoja. Vaikka hän oli ohjaaja. . Huoneen kupit ja lusikka eivät olleet oikein puhtaita, ja kylpyammeessa oli myös pieni karva. Kun soitin alas vastaanotolle kysyäksesi wifi-yhteydestä, nainen kysyi puhelimen eikä hän ollut kovin ystävällinen aloittamaan. Hän ei maininnut nimeään ja kun sanoin hänelle, että wifi ei toiminut, hän vastasi: Miksi se ei toimi? Se oli erittäin töykeää. . Hän mainitsi myös, että minun piti ilmoittautua jostakin, jos haluaisin ilmaisen pääsyn wifi-palveluun. Muussa tapauksessa minun piti vain maksaa siitä, ja tarkistaessani minulle kerrottiin, että Internet oli ilmainen, mutta kollegani oli sanonut sen väärin. Henkilöstöä tulisi kouluttaa paremmin tähän. Pyysin illalla tyynyä, joka oli vaikeampaa kuin minulla oli huoneessa, joten joku vastaanotosta toi sen yöllä, se oli silti pehmeä. . En myöskään voinut katsella elokuvia televisiossa, en odottanut sitä viiden tähden hotellilta. . Minulta ei edes kysytty, kuinka oleskeluni kului uloskirjautumisen aikana. Tällaisissa asioissa pitäisi olla parannuksia. Onnittelut joillekin henkilöstölle: - Kaveri oleskelutilasta vaaleilla hiuksilla, hän oli todella ystävällinen. - Naomi vastaanotosta, hän oli myös erittäin ystävällinen ja mainitsi nimeni usein puhelimitse - Ovelia pienen naisen siivouspalveluista (Anteeksi, jos kirjoitan väärin), hän oli todella kiltti, kun hän toi ylimääräisiä tossuja. - Gio portinvartijalta, hän oli erittäin avulias ja ystävällinen, kun hän näytti joitain asioita kartalla ja käveli kanssamme oleskelutilaan.
vähemmän
Näytettyjä arvosteluja ei ole vahvistettu. Viajes El Corte Inglés, S.A. ei takaa, että ne vastaavat palvelun todellisia käyttäjiä, eikä se ole vastuussa niiden sisällöstä. Enemmän tietoa